Publicitarii au gasit o noua metoda de promovare in
mediul outdoor, astfel incat reclamele sa fie mult mai
usor remarcate de potentialii clienti – panourile pop-up.
Cum poti pune in valoare mesajul unei reclame fashion fara a
apela la sexualitate, supradimensionare sau alte trucuri de
imagine?
Folosind modele reale! Nu este o gluma. Un
centru comerical din Londra a gasit aceasta metoda inedita pentru
a-si promova produsele.
Panourile publicitare prind
viata
Panourile publicitare de la Westfield Shopping Centre au prins
viata chiar sub ochii trecatorilor, cu ajutorul a trei
modele incluse in design, care zambeau trecatorilor si incercau sa
ii atinga.
Costumate sumar, tinerele care fac reclama unui brand de produse
cosmetice au fost atasate unui decor de basm, ale carui elemente cu
colorit placut formeaza o imagine paradisiaca.
La inceputul acestui an au aparut si panourile
publicitare aromate, dupa ce un producator de mezeluri din
Carolina de Nord s-a gandit sa-si promoveze produsele punand accent
pe prospetimea acestora si oferind ocazia consumatorilor sa o simta
prin simpla apropiere de panouri.