Fabrica de masini Donkervoort este in Lelystad, Olanda. Fabrica are in jur de 35 de angajati care produc aproximativ 60 de masini sport tip high tech. Productia se estimeaza ca va creste la 100 de masini pe an. Ce este de mentionat este faptul ca toate masinile sunt realizate manual la cel mai inalt nivel.
Producatorii iti realizeaza masina asa cum iti doresti, chiar in fata ta, ei fiind foarte deschisi fata de clienti. Singurul lucru care te poate impiedica sa-ti achizitionezi o astfel de masina, poate sunt banii. Preturile pentru un D8 incep de la 52.000 dolari (41.000 lire sterline) si pot urca pana la 105.000 dolari (82.500 lire sterline).
Un punct pozitiv al masinii este rezistenta la drum lung. Motorul cilindric este foarte puternic.
Acest brand a fost fondat in 1978 de catre Joop Donkervoort. In 1996, motoarele Ford Zetec pentru Donkervoort au fost inlocuite cu motoarele Audi.
Motoarele sunt identice cu cele in cinci valve folosite pentru contemporanul Audi S3. Diferenta dintre modele tine de puterea motorului care este de 150, respectiv 180 cp. Cresterea de putere al celui de-al doilea motor a fost obtinuta prin folosirea unui intercooler. Ulterior a fost adaugat gamei si un motor de 210 cp.Â
 Masina sport are ca punct de plecare designul lui Lotus Seven. Una din diferente fata de Lotus este aceea ca botul masinii a fost regandit. Donkervoort pare o clona a lui Lotus Seven.
O masina sport Donkervoort cantareste in jur de 630 de kilograme, greutate ce ofera lui D8 puterea pe care supermasinile o au. Ea are un design de F1. Donkervoort este o adevarata racheta a soselelor.
DONKERVOORT
Motorul Audi este aplicat asemenea originalului Lotus Seven, dar cu mici modificari pentru a-i creste puterea. Are suspensia in dublu brat si amortizoarele ajustabile. Body-ul masinii este realizat materiale precum aluminiul, sasiul este simplu, caroserie si structura aproape ca D7. D8 un eleron imens, care asigura apasarea necesara pe rotile spate. Prin definitie sasiul de tip Lotus 7 este extrem de rigid, cuplat cu o suspenie sport, care ajuta mult in viraje.Un alt avantaj al greutatii masinii este acela ca nu are ajutoare electronice. Cutia de viteze este in 5 trepte, manuala. D8 270 atinge 100km/h in mai putin de 4 secunde si franeaza de la 100 in 2.4 secunde.
In noiembrie 2004 Donkervoort a socat lumea cand a pregatit special o versiune a lui D8 cu care a si socat un nou record la Nurburgring Nordschleife, considerat de multi un reper al masinilor performante si rapide. Vechiul record, care a fost "batut" cu doar 15 secunde, era al unui Porsche Carrera GT.
Masina folosita era echipata cu o versiune de motor Audi de 350 cp.
LOTUS SEVEN
Modele
S7 (1978-1984): Motor Ford OHC 2.0 litri, 110 cp;
S8 (1985-1989): Motor Ford OHC 2.0 litri, 110 cp;
S8A (1985-1993): Motor Ford OHC 2.0 litri, 170 cp;
S8AT (1986-1994): Garret T3 turbocompresor, intercooler, 3 tipuri de convertor catalitic, 170 cp la un motor de 2.0 L/ 190 cp la 2.2 L;
D10 (1988-1989): Motor de 2.160 cc Garrett T3 turbocompresor, 190 cp;
D8 Zetec (1993-1998): 1.8 litri sau 2.0 litri V16 Zetec motorul, 140 cp sau 160 cp;
D8 Cosworth (1994-1998): 2.0 litri DOHC motor, 220 pana la 280 cp;
D8 Audi (AGU) (1999-2002): turbocompresor 1.8 L motorAudi, 150-245 cp;
Audi (E-gas) (2003-prezent): turbocompresor 1.8 L motorAudi, DbW, 150-210 cp;
D8 270 RS (2005-prezent): turbocompresor, 1.8 L motorAudi, DbW, 270 cp;
D8E 280 (2007-prezent): turbocompresor, 1.8 L motorAudi, DbW, 280 cp Special;
Donkervoort D8 GT (2007-prezent): turbocompresor, 1.8 L, 20v motor Audi, DbW, 270 cp.