La împlinirea a 7 ani de existenţă pe piaţa media din România, ZU TV dă startul unei noi campanii cu premii pentru telespectatori și lansează şi contul de TikTok al canalului, platformă pe care, vreme de șapte săptămâni, artiştii muzicali ai momentului vor lansa săptămânal provocări.
Începând de luni, utilizatorii de TikTok sunt invitaţi să preia sunetul original şi hashtag-ul “#7anideZUTV” şi să publice pe conturile lor provocarea, în interpretarea proprie. Ulterior, pentru a se înscrie în competiţie, utilizatorii trebuie să urmărească ZU TV, să scaneze QR Code-ul campaniei afişat pe ecran atunci cînd acesta apare şi să se înscrie în baza de date săptămânală pentru alegerea câştigatorului. Întregul mecanism al campaniei este disponibil pe site-ul ZU.
“Campania ‘7 ani de ZU TV’ face parte din noua direcţie abordată de ZU, prin implementarea unei serii de proiecte şi concursuri care se adresează publicului tânăr, precum ‘Fă pereche cu ZU TV’, desfăşurată în toamna anului 2019, ‘Wheels! Streets! Go!’, desfăşurată la finalul anului 2020, Love Festival, desfăşurată la începutul acestui an, dar şi altele pregătite pentru 2021”, declară Gabriel Poenaru, Channel Manager al televiziunii, într-un comunicat remis Apropo.
CITEȘTE ȘI: Gabriela Cristea prezintă „Mireasa: Urzeala soacrelor” la Antena Stars, din 29 martie
Din culisele „iUmor”, cu Vlad Drăgulin, în fiecare săptămână, la Antena 1
Foto: Antena Group