Zona teve-crepusculara

21 11. 2005, 16:47
Stimați telespectatori. Am patruns acolo unde puține ființe romanești au reușit sa patrunda! În zona televiziunilor cu audiența foarte-foarte mica! Iata ce am descoperit. Pe ultimul loc se afla TVRM, al carei rating e ...de 1.000 de telespectatori.


Stimați telespectatori. Am patruns acolo unde puține ființe romanești au reușit sa patrunda! În zona televiziunilor cu audiența foarte-foarte mica! Iata ce am descoperit.

Pe ultimul loc se afla TVRM, al carei rating e …de 1.000 de telespectatori. Aceasta Televiziune Romana de Maine poate fi foarte bine confundata cu „acea” Televiziune Romana de Ieri, de dinainte de ’89, mai ales dupa titlurile emisiunilor pe care le poți urmari.

Gandiți-va de cand n-ați mai auzit de o emisiune de genul „Întâlnire cu folclorul”, Sanatatea mentala” sau „Vox populi”? Brrr.

Senso, o alta televiziune cu un rating de 2.000 de telespectatori, o televiziune cu pretenții de emisiuni culturale și religioase, la care telespectatorul se uita probabil doar cand greșește panicat canalul vrand sa scape de TVRM.

TVR Cultural se ține dupa Senso și reușește sa atraga tot 2.000 dintre telespectatori. Nici nu e de mirare: promo-urile la filmele cu adevarat bune care se difuzeaza aici, de altfel singurul atuu al televiziunii cu pricina, lipsesc cu desavarșire din programul fraților mai mari TVR 1 și TVR 2.

U TV, ceva mai maricel, reușește sa aiba 4.000 de telespectatori, cu toate ca muzica pe care o difuzeaza se repeta pana la disperare. Poate ați observat ca în ultimul timp fredonați fascinați „Uuu, Selectaaaa”. N 24 se lupta cot la cot cu Favorit TV sa stranga mai mult de 5.000 de telespectatori, cați urmaresc cele doua posturi acum. În privința Favorit-ului suntem siguri ca este ocolit din motive foarte obiective (sunt puțini cei care au ca hobby muzica populara de dimineața pana seara). În privința N 24, se pare ca aceleași știri din ora în ora, neactualizate nu mai atrag telespectatorul. De altfel, probabil singura emisiune care aduce rating postului este reluarea „Miezul problemei” a fratelui Național TV.

Minimax și Jetix atrag tot mai puțini copii. Doar 5 și respectiv 6 mii de copii se mai uita (în medie pe zi) la desenele animate cu roboței fioroși pe aceste posturi, ceilalți probabil preferand o telenovela buna sau un joc pe computer cu împușcaturi.

Pe langa toate televiziunile acestea mai sunt doua televiziuni pentru teleshopping. Teleshop și Canal Teleshop, unde poți cumpara orice, începand de la filme, razatoare, rochițe, uscatoare de par, de haine, orice îți lipsește. Mai puțin confortul psihic pe care-l ai taman cand scapi de „vanzatorii televizați”.

Cu toate ca exista o puzderie de televiziuni care nu fac rating, se pare ca afacerea este una profitabila, pentru ca în loc sa se desființeze vreuna, apar altele noi. Succes!