Connect-R și Shift și Zarug și Lorelai au fost cele două echipe ce au intrat automat în testul ultimatum la ediția de miercuri seara a reality show-ului „Asia Express – Drumul Împăraților”, care a fost lider de audiență. Ei au fosy urmați de Francesco și Patrizia Paglieri, cuplu majoritar ales în voturile celorlalți concurenți.
Reality show-ul de la Antena 1 s-a impus ca lider de audienţã atât la nivelul publicului commercial, cât şi la nivel urban. Conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7,1 puncte de rating și 23,1% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv, cu 6,2 puncte de rating și 20,1% cota de piață. Şi la orașe, ultima ediţie a celui de-al doilea stage al show-ului de la Antena 1 a fost lider de piată, cu o medie de 6,1 puncte de rating și 15,6% cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea, cu 5,6 puncte de rating și 14,2 procente din cota de piață.
Și seria de backstage „Jurnal de călătorie Asia Express” s-a impus, miercuri seară ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul publicului comercial, emisiunea a fost lider cu o medie de 4,6 puncte de rating și 25,1% cota de piață, fiind urmată de Pro TV, cu 2,9 puncte de rating și 15,5% cota de piață. Ierarhia s-a menținut şi la nivelul publicului din mediul urban şi naţional, se arată într-un comunicat remis Apropo de Antena 1.
Competiția „Asia Express – Drumul Împăraților” continuă cu opt echipe ce se vor lupta în teste duminică, de la 20.00, luni, marți și miercuri, de la 20.30, pe Antena 1.
CITEȘTE ȘI: Casa Zurli revine cu un nou sezon la Antena 1, din 10 octombrie
Foto: Antena 1