Yahoo a lansat serviciul de intalniri online Personals Premier, prin care doreste sa atraga persoanele serioase si cu dare de mana, aflate in cautare de partener.
Aceasta decizie afecteaza eHarmony, un site popular de intalniri care ofera abonatilor potentiali „suflete pereche”, bazandu-se pe rezultatele unui test de personalitate.
Acest nou serviciu al Yahoo costa 34.95USD/luna si utilizeaza tehnologii de cautare folosind rezultatele testelor de relatie si personalitate. Serviciul actual al Yahoo costa 19.95USD/luna.
Compania privata eHarmony si-a castigat recent popularitate prin intermediul unor campanii de promovare in mass-media, care au costat milioane de dolari. Abonamentul lunar costa 49.95 USD. Conform companiei de monitorizare a traficului pe Internet, Hitwise, varsta vizitatorilor eHarmony este intre 25-34 ani, iar vizitatorii Yahoo sunt mai tineri si cu venituri mai scazute.
Yahoo Personals detine locul 1 in categoria serviciilor de intalniri online, detinand 21% din piata, iar eHarmony ocupa locul 4, detinand 6% din piata, dupa Match.com al InterActiveCorp si American Singles al MatchNet.
Sursa: www.news.com, preluat de SmartNews.