Evaluat la 1 miliard de dolari, Twitter
incearca sa monetizeze succesul avut in randul celor pasionati de
microblogging.
Desi succesul este adus si de faptul ca accesul la un cont
Twitter nu este in acest moment platit, Biz Stone, co-fondatorul
platformei amintite a anuntat ca din 2010 vor exista conturi pentru
care doritorii vor trebui sa plateasca.
Aceste conturi nu vor fi obligatorii si se vor adresa
companiilor. Conturile persoanelor fizice vor ramane in
continuare gratuite. Pentru companii, plata unei sume catre Twitter
le va aduce o serie de beneficii, plecand de la feed-back si pana
la analize si statistici.
Stone a admis ca, pe viitor, doreste sa ia
serios in calcul colaborarea dintre Twitter si companii de media,
dat fiind faptul ca multe stiri importante au inceput sa apara
prima data intai pe Twitter, de unde sunt preluate de media
clasica.
Altfel, luna trecuta, Twitter a semnat un acord cu Google si
Bing pentru ca rezultatele cautarilor din Twitter sa fie afisate pe
cele doua
motoare de cautare.
Citeste
si:
10 lucruri pe care sa nu le
faci pe Twitter