– Vreo schimbare de sound sau de stil pentru noul
album?
Sound-ul este mai rock pe albumul ăsta şi se apropie foarte mult,
ca spirit, de primul nostru album, din 1999, „Voyeur”. Altfel, nu
ne-am pierdut ironia şi romantismul textelor, armoniile foarte
melodioase şi energia pozitivă specifică nouă.
– Cum e turneul?
Este neaşteptat de frumos şi de încurajator. Am fost primiţi cum nu
se poate mai frumos, aproape toate concertele au fost sold-out, am
vândut toate albumele pe care le-am pus în vânzare la fiecare
concert în parte.
– Cum aţi ales oraşele?
Fiind un turneu exclusiv de cluburi, principalul criteriu a fost
alegerea cluburilor specifice unor astfel de concerte rock. Mai
mult decât atât, nu este doar un concert, este un spectacol întreg,
cu proiecţii video special create pentru fiecare locaţie în parte
de către video-performer-ul turneului, Diana Kiss, şi multe efecte
pirotehnice. În mod special, pentru concertul din Bucureşti de la
Silver Church, de pe 10 noiembrie, vom integra şi un moment de
stand-up comedy cu Dan Badea şi duete cu Lora, Maria Radu si Miţă
de la Bere Gratis.
– Mai merg românii la concerte?
Lumea vine la concerte din ce în ce mai mult şi e încurajator,
pentru că fanii au început să se obişnuiască să plătească bilete
pentru a vedea un spectacol.
– Voi cum interacţionaţi cu fanii?
Suntem foarte activi pe reţelele de socializare, Facebook şi
Twitter, avem conturi personale, dar există şi contul oficial al
trupei, pe care-l actualizăm zilnic. Cel mai important este site-ul
oficial al trupei, relansat cu ocazia noului album.