Volvo impune moda S40

19 04. 2004, 09:46
Noul Volvo S40 este prezent oficial pe piata romaneasca. Pe 15 aprile, Palatul Regal din Bucuresti a fost gazda unui eveniment monden de exceptie, noul S40 si colectia de primavara-vara a Doinei Levintza compunand un show remarcabil in fata unei asistente de peste 500 de persoane. Noul

Noul Volvo S40 este prezent oficial pe piata romaneasca. Pe 15 aprile, Palatul Regal din Bucuresti a fost gazda unui eveniment monden de exceptie, noul S40 si colectia de primavara-vara a Doinei Levintza compunand un show remarcabil in fata unei asistente de peste 500 de persoane.

Noul S40 respecta fidel valorile traditionale ale marcii suedeze, punand un accent puternic pe valorile familiei, pe siguranta si confort. In plus, cu acest model Volvo incearca sa se adreseze si unor clientii mai tineri decat cei traditionali ai marcii, aflati in plina ascensiune financiara ce vor un automobil echipat cu toate atributele de confort si eleganta ale modelelor de segment superior, dar cu o tinuta de drum mai dinamica, cheltuieli de exploatare mai reduse si un pret de achizitie mult mai atractiv.

Nivelul de siguranta propus de Volvo S40 isi propune sa stabileasca un nou standard in segmentul mediu premium. Partea frontala a caroseriei este construita dintr-un ansamblu de elemente realizate din oteluri speciale, cu diferite limite de elasticitate, astfel incat incazul unui impact deformatiile sunt absorbite in mod progresiv, pentru o protectie cat mai mare a pasagerilor.

Exteriorul noului Volvo S40 este o evolutie a design-ului modern al caroseriei Volvo, in timp ce interiorul este revolutionar. Cea mai distinctiva caracteristica este consola centrala, ingusta si ultrasubtire ce leaga tunelul median cu plansa de bord. Aceasta este o solutie cu totul noua in industria automobilelor, dezvoltata special pentru noul Volvo S40. In spatele consolei exista un spatiu practic de depozitare pentru lucruri personale, usor accesibil de pe ambele laturi.

Panourile caroseriei sunt modelate pentru a ajuta la reducerea riscurilor de ranire a pietonilor si biciclistilor in eventualitatea unor accidente. Mai mult, partea frontala are o structura absorbanta de energie de impact, pozitionata in fata spoilerului pentru a ajuta la reducerea riscurilor de ranire a picioarelor. Capota si aripile fata sunt proiectate pentru a absorbi energia de coliziune. Aceasta ajuta la reducerea riscurilor de ranire la cap. in plus, motoarele compacte pe benzina lasa un generos spatiu liber de 70 mm intre capul cilindrului si capota.

Propulsia lui Volvo S40 este asigurata de noile motoare cu cinci cilindrii in linie, cu cilindree de 2,4l, respectiv 2,5 l. Cel mai puternic motor, T5, ofera un maximum de 220 CP si 320 Nm cuplu. Volvo S40 T5 va deveni disponibil mai târziu in combinatie cu transmisia 4×4. Versiunea AWD (All Wheel Drive – transmisia 4×4) va fi lansata in toamna lui 2004. Noul Volvo S40 este, de asemenea, disponibil cu doua alternative de motoare aspirate normal cu cinci cilindri (170 CP si 140 CP) – si cu un motor diesel pe 4 cilindri cu totul nou (136 CP). incepând din mai 2004 va fi disponibila inca o motorizare pe benzina, in 4 cilindri, 1,8 litri, 125 CP.

Primul client roman ce a fost sedus de noul Volvo S40 a fost Andreea Esca. Ea a optat pentru varful de gama T5, echipat cu transmisie manuala, faruri cu Xenon, sase airbag-uri si sistem electronic de monitorizare al stabilitatii DSTC. Totul la un pret CIP de 30.707 euro.

Mediafax