Vogue USA – 727 de pagini de publicitate

22 08. 2007, 10:20
Numarul din septembrie al ediției americane a revistei Vogue a ieșit la standuri cu 727 de pagini de advertising, publicația având cu 100 de pagini mai mult decât anul trecut și ilustrând apetitul industriei modei pentru publicitatea print, informeaza New York Times, în

Numarul din septembrie al ediției americane a revistei Vogue a ieșit la standuri cu 727 de pagini de advertising, publicația având cu 100 de pagini mai mult decât anul trecut și ilustrând apetitul industriei modei pentru publicitatea print, informeaza New York Times, în ediția electronica.

Majoritatea paginilor de publicitate ale revistei au fost vândute având inclus în preț și o opțiune internet, pe care Vogue o lanseaza pe piața odata cu ajungerea revistei la chioșcuri, și anume un post TV broadband care se vrea o destinație pentru divertisment și un site de cumparaturi.

Postul ShopVogue.TV ofera link-uri pentru achiziționarea produselor prezentate în reclamele print din cadrul revistei, prezentând simultan videoclipuri de la prezentari de moda, campanii publicitare pentru case de moda și seriale elaborate de Vogue. Canalul va include și conținuturi generate de utilizatori, vizitatorii fiind încurajați sa încarce pe site fotografii ale propriilor opțiuni din domeniul modei, în cadrul secțiunii Fashion U Share.

Pentru Vogue, publicație deținuta de divizia Condé Nast Publications a Advance Publications, postul este o ințiativa majora în lumea divertismentului video legat de moda. Canalul își va începe emisia cu peste 240 de minute de conținut video online original. Vogue are mari speranțe în legatura cu unele dintre seriile pe care le va transmite postul, cum ar fi „60 Seconds to Chic” (emisiune dedicata machiajului), „Behind the Lens” și „Trend Watch”.

„Statele Unite par foarte interesate de divertisment din lumea modei”, a declarat Thomas A. Florio, Publishing Director al Vogue, citând exemplul producțiilor „Ugly Betty” și „The Devil Wears Prada” și a unor reality-show-uri precum „Project Runway” și „AmericaÂ’s Next Top Model”. Potrivit lui Florio, programele de pe ShopVogue.TV vor oferi „o perspectiva realista” asupra industriei modei.

Fiecare dintre advertiserii care au achiziționat o pagina de publicitate în ediția din septembrie a Vogue s-a calificat pentru a intra cu produsele sale pe site. Advertiserii care au cumparat mai multe pagini au primit și dreptul de a publica online conținuturi suplimentare, cum ar fi clipuri din spatele scenei, din timpul sesiunilor foto ale campaniilor lor.

Vogue se așteapta ca vehiculul sau online sa atraga jumatate de milion de persoane în primele câteva luni de la lansare. „Canalul va fi promovat pe site-urile de moda și pe 270 de autobuze care circula în Manhattan și, bineînțeles, în paginile ediției din septembrie a Vogue”, a spus Florio.

Agenția interactiva Schematic a contribuit la realizarea canalului, deși conținuturile și programele originale au fost create și produse de Vogue. Vogue Studio, agenția de creație interna a revistei, a lucrat cu mai mulți advertiseri la reclamele print și conținuturile video online.

Mediafax