Spune că i-ar plăcea să aibă o fetiţă pe care să o înveţe să fie puternică, foarte independentă şi cât mai sigură pe ea. Până va afla detalii despre acest subiect, ea şi prietenul ei, Alex, fac şi planuri de nuntă, dar acest eveniment se va întâmpla după naştere şi după botezul copilului. Laura face în continuare foarte mult sport, mai ales că îşi doreşte să nască natural şi îşi pregăteşte corpul şi pentru acest moment, dar şi pentru ultimele luni de sarcină.
Vloggerul Global Influencers a împărtăşit vestea la emisiunea „Adevăr sau provocare”. Totodată, cei care au urmărit interviul au aflat şi care a fost traseul său profesional până în prezent şi cum a început să creeze conţinut pentru online, iniţial ca un hobby, devenind apoi un job în sine. Programul ei începe la 6:00, cu sport, şi continuă cu materiale filmate şi editate chiar de ea, evenimente, şedinţe foto şi, desigur, multă documentare, atât ca informaţii de conţinut, cât şi ca detalii tehnice, pentru a fi la curent cu toate noutăţile din aceste zone.
Puţini sunt cei care ştiu cât de multă muncă se află în spatele succesului de pe YouTube. „Am început să lucrez la un call center în limba germană, iar cu banii câştigaţi îmi cumpăram echipamente şi când ajungeam acasă filmam şi editam până noaptea”, povesteşte Laura.
Apoi ea a ales un job în televiziune, dorindu-şi să investească în educaţia ei. „Am lucrat la o emisiune unde eram, initial, editor video. După experienţa de aici, a urmat un internship de 9 luni la Google, unde am învăţat foarte multe legate de YouTube. Abia după experienţa acumulată aici am zis să îmi iau inima-n dinţi să văd cum ar fi să fac doar asta”, spune Laura, care a adunat, cu materialele sale video, peste 12.000.000 de vizualizări pe YouTube.