Vizita casei MULBERRY la Bucuresti

Apropo.ro / 27.09.2005, 15:31
Vizita casei MULBERRY la Bucuresti
Mulberry, casa britanica de lux, a raspuns pozitiv invitatiei CPP Management Consultants de a vizita Bucurestiul in perioada 26-28 septembrie 2005. Aceasta vizita reprezinta un eveniment important pentru industria de lux din Romania, mai ales datorita faptului ca strategia de expansiune

Mulberry, casa britanica de lux, a raspuns pozitiv invitatiei CPP Management Consultants de a vizita Bucurestiul in perioada 26-28 septembrie 2005.

Aceasta vizita reprezinta un eveniment important pentru industria de lux din Romania, mai ales datorita faptului ca strategia de expansiune a Mulberry cuprindea pana de curand tari vest-europene precum: Franta, Suedia, Germania, Danemarca si bineinteles Marea Britanie sau din Asia si Statele Unite bucurandu-se de un real succes printre personalitatile si starurile de prim rang.

Mulberry este o casa renumita la nivel international pentru accesorii din piele de cea mai buna calitate, realizate manual si produse integral in Anglia: genti de toate tipurile, pentru diferite ocazii, agende, portofele si curele.

Mulberry a fost infiintata in 1971, in localitatea rurala Somerset din Marea Britanie, de catre fostul presedinte si director general Roger Saul, impreuna cu mama sa. In prezent, Mulberry este detinuta de Challice – o corporatie ce dezvolta afaceri la nivel mondial in industria de lux.

Inca de la inceput Mulberry a reusit sa-si impuna viziunea prin maiestria artistilor locali ce imbina functionalitatea, stilul modern tipic englezesc si materialele de cea mai buna calitate, piele exotica Congo sau Darwin, piele fina de manusi sau foarte rezistenta, dar placuta la atingere. Capodopera gentilor de dama este „Roxanne”, la mare cautare printre vedete, cu un farmec irezistibil in variantele de primavara in culori deschise –auriu, crem sau roz.

Mulberry s-a extins de-a lungul anilor, deschizand un magazin pe faimoasa artera comerciala de lux Bond Street din Londra, si treptat a adaugat la colectia sa si vestimentatie pret-r-porter de dama si masculina, dar si articole de design interior.

La sfarsitul mileniului trecut compania a intampinat dificultati financiare, cauzate de catre devalorizarea monedei europene fata de lira sterlina, ceea ce a afectat Mulberry care fabrica cele mai multe produse in Marea Britanie, dar realiza mai mult de jumatate din vanzari in Europa continentala. In anul 2003 actionariatul s-a diversificat, Roger Saul pastrand doar 5% din actiuni, iar Ong Beng Seng si Christina Ong preluand conducerea grupului prin compania Challice, ce detine 52,7% din actiunile grupului, si revigorand brandul dupa o perioada de stagnare.

Activitatea de baza a grupului Mulberry este constituita in continuare din producerea si comercializarea accesoriilor de lux din piele (pe aceasta linie inregistrandu-se 70% din vanzari), dar si a articolelor vestimentare selecte de dama si barbatesti. Vanzarile se realizeaza prin 13 magazine exclusive ale companiei (din care cinci magazine in Marea Britanie), precum si in alte magazine selecte si online, pe site-ul companiei.

Printre vedetele care se afiseaza cu accesorii Mulberry (in special genti de mana) se numara Scarlett Johansson, Sienna Miller, Keira Knightley, Kate Winslet si Kate Moss.

Mulberry a devenit faimoasa prin calitatea articolelor si maiestria in prelucrarea pielii, pentru atentia acordata detaliilor si pentru designul remarcabil prin care reuseste intotdeauna sa iasa in evidenta.

Mulberry este singura casa de lux din lume care produce integral in Anglia, pastrand traditia britanica in domeniul prelucrarii si confectionarii articolelor din piele. In ultimii ani de la relansare, brandul a cunoscut o dezvoltare accentuata pe piata produselor de lux, refacandu-si complet imaginea, colectiile si situatia financiara, si intentionand sa-si extinda reteaua de magazine proprii in SUA si Asia.

Gama de produse de lux Mulberry cuprinde atat accesorii din piele, dar si pret-r-porter de lux pentru femei si barbati, precum si o colectie de obiecte de design interior.

Principala colectie Mulberry este cea de articole din piele, care cuprinde genti de dama (printre care faimoasele modele Roxanne, Bayswater, Keira, Blenheim sau Joni) si genti barbatesti, serviete diplomat si portofele, in intregime confectionate de mana, toate definind traditia Mulberry in domeniu, combinand stilul vintage cu stilul modern si clasic.

Articolele din colectia de genti de voiaj sunt special create pentru a usura calatoria, fiind definite prin functionalitate, durabilitate si rezistenta la intemperii. Stilul practic englezesc se regaseste in fiecare detaliu: de la materialul impermeabil pana la manerele ajustabile si buzunarele ascunse. In completarea liniei de accesorii din piele, Mulberry a creat o colectie de agende si organizere, agende de buzunar extrem de practice, pentru o perfecta planificare a timpului.

Mulberry nu inseamna numai accesorii, ci si colectii de pret-r-porter de lux, ce se adreseaza femeilor, dar si barbatilor. Colectia pentru femei este inspirata din romantismul rusesc. Colectia toamna / iarna 2005 se concentreaza asupra rochiilor. Aici alterneaza catifeaua si tweed-ul, stilul militar si rochiile somptuoase, de printesa, in stil vintage. Stilul clasic englezesc se evidentiaza printr-o abordare moderna internationala in care predomina calitatea si luxul, cu un farmec inegalabil.

Colectia de pret-r-porter pentru barbati, incluzand indelung anuntata „The Renaissance of Mulberry”, se incadreaza in aceeasi linie clasica, usor militareasca, cu influente romantice, prin culorile calde folosite, pastrand insa stilul de gentleman britanic, si in acelasi timp dandy, foarte sic.

Linia Mulberry Home cuprinde o colectie casual de obiecte pentru casa, din materiale usoare, ce pastreaza sentimentul lungilor vacante de vara, din bumbac si panza in culori vii, cu imprimeuri retro inspirate din anii 50 si design Art Deco.

CPP Management Consultants a pregatit pentru reprezentantul Mulberry un program complex care sa contina vizitarea principalelor zone comerciale si rezidentiale ale Bucurestiului pentru a demonstra potentialul pietei locale de lux si incluzand in acelasi timp intalniri cu posibili investitori in industria de lux din Romania.

Reprezentantul Mulberry va analiza in detaliu proiectul Blossom, evaluand posibilitatea intrarii pe piata romaneasca in 2007, printr-un magazin independent cu concept propriu. Faptul ca Mulberry a considerat oportuna includerea Romaniei pe lista de expansiune a casei, inseamna extrem de mult din punct de vedere al potentialului pietei romanesti pe segmentul accesoriilor de lux.

CPP Management Consultants Ltd este singura companie Central si Est Europeana specializata in industria de lux, activand ca o interfata intre marile grupuri si companii independente din industria de lux si investitori regionali si locali, interesati in a-si dezvolta o afacere in domeniul industriei de lux prin toate formele de business: franciza, multi brand, dealer, reseller.

CPP