Vînt de vara

29 06. 2007, 11:32
Daca nu ai în oferta un coupe-cabriolet, nu ești un constructor care se respecta. Din pacate, s-a uitat de soft top și de farmecul acestuia. VW se poate lauda cu faptul ca produce cabriolete de cînd s-a nascut, adica de peste 70 de ani. De-a lungul istoriei sale, constructorul a

Daca nu ai în oferta un coupe-cabriolet, nu ești un constructor care se respecta. Din pacate, s-a uitat de soft top și de farmecul acestuia.

VW se poate lauda cu faptul ca produce cabriolete de cînd s-a nascut, adica de peste 70 de ani. De-a lungul istoriei sale, constructorul a avut în oferta modele ce vor ramîne pentru totdeauna în panoplia mondiala a automobilului, inclusiv versiunile cabrio Beetle, Karmann Ghia și Golf. În cazul de fața va fi vorba despre Eos, un fel de Golf în versiunea coupe/cabrio, care se dovedește a fi un real success de casa pe piața româneasca.

Succesul se datoreaza în mare parte designului reușit, care conserva identitatea de marca a modelului, dar și aspectului practic – fapt ceva mai rar întîlnit la un astfel de model. Eos ofera volume ale portbagajului de 205-380 litri, prima valoare fiind pentru versiunea Cabriolet, iar cea de-a doua pentru Coupe. Sînt disponibile cinci versiuni de motorizare, patru pe benzina, de la 115 la 250 CP, și una pe motorina, de 2,0 l TDI/140 CP.

Un model cu suficienta carisma, care probabil ca va avea de luptat în viitorul apropiat cu VW Golf Cabrio. Poate fi și asta o soluție: atunci cînd ești numarul unu, nu aștepți sa vina concurența sa îți ia locul, creezi chiar tu concurența. Pîna ca VW sa arunce pe piața un eventual concurent pentru Eos, noi l-am pus pe acesta fața în fața cu Roxana Dobre.

La început, „combatanta” aleasa de ProMotor a fost cam intimidata de german, privirea acestuia hipnotizînd-o, probabil. Dar, încet, Roxana a recuperat terenul pierdut în prima runda: l-a alintat, l-a mîngîiat și a sfîrșit prin a-l domina.

Lumea ar spune ca Eos e un model destinat doamnelor și domnișoarelor. Pe undeva, afirmația ar putea fi adevarata, ceva tensiune s-a simțit în timpul sesiunii foto, dar nu am reușit sa identific bine sursa. Orice urma de încordare s-a risipit cînd Roxana a descoperit interiorul elegant al lui Eos. L-a luat în stapînire și a profitat de el cît a putut de mult. La un moment dat, însa, a trebuit sa renunțe: lumea împacheta deja, fotograful terminase toate cardurile de memorie pe care le avea la el, iar niște domni de la VW așteptau cuminți sa recupereze mașina.

Daca a fost un simplu flirt între Roxana și Eos sau daca lucrurile vor evolua înspre o relație de durata nu putem fi siguri.

Mai multe pe Promotor