Vînt de vara
VW se poate lauda cu faptul ca produce cabriolete de cînd s-a nascut, adica de peste 70 de ani. De-a lungul istoriei sale, constructorul a avut în oferta modele ce vor ramîne pentru totdeauna în panoplia mondiala a automobilului, inclusiv versiunile cabrio Beetle, Karmann Ghia și Golf. În cazul de fața va fi vorba despre Eos, un fel de Golf în versiunea coupe/cabrio, care se dovedește a fi un real success de casa pe piața româneasca.
Succesul se datoreaza în mare parte designului reușit, care conserva identitatea de marca a modelului, dar și aspectului practic – fapt ceva mai rar întîlnit la un astfel de model. Eos ofera volume ale portbagajului de 205-380 litri, prima valoare fiind pentru versiunea Cabriolet, iar cea de-a doua pentru Coupe. Sînt disponibile cinci versiuni de motorizare, patru pe benzina, de la 115 la 250 CP, și una pe motorina, de 2,0 l TDI/140 CP.
La început, „combatanta” aleasa de ProMotor a fost cam intimidata de german, privirea acestuia hipnotizînd-o, probabil. Dar, încet, Roxana a recuperat terenul pierdut în prima runda: l-a alintat, l-a mîngîiat și a sfîrșit prin a-l domina.
Lumea ar spune ca Eos e un model destinat doamnelor și domnișoarelor. Pe undeva, afirmația ar putea fi adevarata, ceva tensiune s-a simțit în timpul sesiunii foto, dar nu am reușit sa identific bine sursa. Orice urma de încordare s-a risipit cînd Roxana a descoperit interiorul elegant al lui Eos. L-a luat în stapînire și a profitat de el cît a putut de mult. La un moment dat, însa, a trebuit sa renunțe: lumea împacheta deja, fotograful terminase toate cardurile de memorie pe care le avea la el, iar niște domni de la VW așteptau cuminți sa recupereze mașina.
Daca a fost un simplu flirt între Roxana și Eos sau daca lucrurile vor evolua înspre o relație de durata nu putem fi siguri.
Mai multe pe Promotor