Varianta interactiva a serviciilor turistice

13 04. 2006, 11:32
Yahoo a prezentat, marti, o noua varianta a serviciilor din sectorul de turism, prin intermediul careia clientii vor putea sa compare mult mai usor tarifele percepute de companiile de transport si operatorii hotelieri, precum si conditiile oferite. Analistii sunt de parere ca noile

Yahoo a prezentat, marti, o noua varianta a serviciilor din sectorul de turism, prin intermediul careia clientii vor putea sa compare mult mai usor tarifele percepute de companiile de transport si operatorii hotelieri, precum si conditiile oferite.

Analistii sunt de parere ca noile caracteristici ar putea atrage o alta categorie de clienti, care pâna în prezent utilizau serviciile oferite de agentiile de turism.

„Am creat un motor de cautare care va identifica atât cele mai bune preturi, cât si cele mai atractive destinatii”, a declarat Jasper Malcolmson, directorul Yahoo Travel.

În momentul în care clientul acceseaza o anumita oferta, Yahoo deschide o noua pagina în care va fi încarcata o harta sau imagini din satelit detaliate, care vor oferi o imagine de ansamblu asupra locatiei.

De asemenea, noul sistem va permite utilizatorilor, prin intermediul Yahoo Trip Planner, sa creeze si sa faca publice itinerarii personalizate. Totodata, turistii sunt încurajati sa publice impresii pentru a-i ajuta pe cei care doresc sa aleaga aceleasi destinatii.

„Ceea ce deosebeste Yahoo de agentiile de turism este interactiunea cu clientii. Acestia se vor orienta în functie de mesajele primite”, a afirmat Henry Harteveldt, analist la firma de cercetare Forrester Research.

Mediafax Business/ IT