Vara asta, împarte o Coca-Cola cu familia, prietenii sau colegii!

De: Mioara Tronaru / 29.05.2013, 17:59
Vara asta, împarte o Coca-Cola cu familia, prietenii sau colegii!
Pentru prima oară în istoria brandului, Coca-Cola le oferă logo-ul consumatorilor săi şi îi îndeamnă să îi suprindă pe cei dragi oferindu-le o sticlă de Coca-Cola cu numele lor. Andrei, Ana sau Maria au acum propriile sticle de Coca-Cola, ce le poartă numele. În noua campanie Împarte o Coca-Cola, cele mai populare 150 de nume româneşti înlocuiesc emblematicul logo al brandului, până la jumătatea lunii iulie.

Coca-Cola îi îndeamnă pe consumatori să împartă o Coca-Cola cu cei apropiaţi, într-un mod inedit. Iubitorii Coca-Cola îi pot surprinde pe cei dragi, graţie etichetelor personalizate cu 150 de nume din România şi apelative diverse. „Împarte o Coca-Cola cu un gamer”, dacă ai un prieten care iubeşte jocurile pe calculator, sau „Împarte o Coca-Cola cu un biker”, dacă fratele tău este pasionat de biciclete.

„Iubitul”, „iubita”, „jumătatea ta”, „tipa sexy”, „Ms. Style”, „Mr. Love”, „VIP”, „diva”, „star”, „rapper”, „gaşca”, „colegii”, „familia”, „cei dragi”, „prietenii”, „invitaţii”, „fetele”, „băieţii” sunt o parte dintre apelativele care personalizează dozele şi sticlele Coca-Cola, alături de 150 de nume. Selecţia a fost realizată cu ajutorul Ministerului Administraţiei şi Internelor, Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, luând în calcul cele mai folosite nume la nivel naţional, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, născuţi în perioada 1982 – 2000.

Campania Împarte o Coca-Cola este susţinută de activităţi integrate de marketing şi promovare, iar canalele de comunicare sunt utilizate într-un mod inedit – tot conţinutul generat este agregat şi integrat în site-ul campaniei www.shareacocacola.ro şi afişat pe canalele de social media ale Coca-Cola.

Campania le dă şansa consumatorilor să îi surprindă pe cei dragi afişându-le numele pe ecranele magazinului Cocor, în cadrul unuia dintre proiectele speciale ale campaniei. În perioada 24 mai – 24 iunie, accesând de pe mobil www.imparteococacola.ro şi tastând numele celui drag, acesta va fi proiectat câteva minute mai târziu pe ecranul imens amplasat pe magazinul Cocor din centrul Bucureştiului, accesibil online şi pe www.cocor.ro/live.

Până la sfârşitul lunii august, Coca-Cola le dă posibilitatea consumatorilor să împartă o Coca-Cola şi în spaţiul virtual, prin intermediul site-ului www.shareacocacola.ro, care le permite să personalizeze cutii virtuale de Coca-Cola şi să le trimită apoi prietenilor de pe reţeaua de socializare Facebook.