Vanzarile de autovehicule BMW pe piata romaneasca vor avansa in 2008 cu 10%, la 3.000 de unitati, comparativ cu cele 2.727 de unitati comercializate pe parcursul anului trecut, conform estimarilor directorului general al Automobile Bavaria, Michael Schmidt, reprezentantul marcii germane in Romania.
El a anuntat, vineri, la inaugurarea noului showroom BMW de langa Cluj-Napoca, faptul ca Automobile Bavaria se va orienta si spre vanzarea de masini BMW second-hand si care au fost folosite de angajatii companiei din Germania, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Directorul Automobile Bavaria a aratat totodata ca soferii romani prefera, in general, masinile BMW din gama SUV, in locul modelelor ieftine.
"Cine isi doreste un BMW, vrea unul adevarat", a afirmat Michael Schmidt.
Noul showroom BMW, inaugurat, vineri seara, de firma Autotransilvania, dealer al Automobile Bavaria Group, are o suprafata construita de 2.000 metri patrati, cu 175 locuri parcare. Investitia totala pentru amenajarea spatiului s-a ridicat la patru milioane euro.
Vanzarile BMW pe piata romaneasca au crescut anul trecut cu 65%, la 2.727 de unitati, cel mai bine vandut model fiind X5, cu 809 unitati, in urcare cu 149%, a anuntat, miercuri, reprezentanta marcii germane in Romania.
Pe locul al doilea in clasamentul celor mai bine vandute modele s-a clasat BMW Seria 3, cu 746 de unitati, in urcare cu 92,3% fata de 2006, urmat de BMW X3, cu 473 de unitati, mai mult cu 20%.