Roadster-ul aduce un plus de atractivitate (nu ca ar fi fost nevoie) coupe-ului proaspat lansat. Varianta cabrio a sportivei germane, asamblata tot in Ungaria, nu este o surpriza de proportii, avand, in mare parte, trasaturile coupe-ului. Spre deosebirea de
|
|
Roadster-ul aduce un plus de atractivitate (nu ca ar fi fost nevoie) coupe-ului proaspat lansat.
Varianta cabrio a sportivei germane, asamblata tot in Ungaria, nu este o surpriza de proportii, avand, in mare parte, trasaturile coupe-ului. Spre deosebirea de isteria coupe-cabrio, noul Audi TT Roadster a ramas la solutia clasica: pavilion din material textil.
Comunicatul oficial de presa explica in detaliu de ce s-a luat aceasta decizie. Pe langa faptul ca pavilionul respectiv este mai usor si nu necesita mult spatiu, utilizarea lui a coborat centrul de greutate sub cel al coupe-ului, fapt care, cel putin in teorie, garanteaza prestatii dinamice mai bune. Pe de alta parte, solutia clasica este mai ieftina, atat pentru cumparatori, cat si pentru producatori, iar in secolul (financiar) XXI, acesta poate reprezenta un important avantaj concurential.
S-au omis informatiile despre greutatea cabrioletului, un element care, de multe ori, reprezinta „calcaiul lui Achile” la aceste masini. Cu toate acestea, judecand dupa performante, TT Roadster nu pare a fi un jucator cu greutate (la propriu). Astfel, varianta de 200 CP accelereaza pana la 100 km/h in 6,5 secunde, in timp ce V6-le (250 CP) reduce acest timp la 5,9 secunde (ambele in varianta cu transmisie S-Tronic).
Fata de generatia anterioara, TT Roadster a crescut in lungime, fapt ce se traduce printr-un spatiu interior mai mare. In acest trend se incadreaza si portbagajul, care poate „inghiti” cu 40 de litri mai mult ca in trecut (in total 250 litri).
Citeste mai mult in ProMotor