Valentina Pelinel şi-a deschis magazin în mall

28 05. 2012, 11:20

Mall-ul virtual face parte din proiectul „Susţine Ziua Shopping-ului” demarat în prima parte a lunii mai. Prin această campanie, Woman2Woman.ro îşi propune atât să promoveze beneficiile shopping-ului, cât şi să identifice nevoile împătimitelor de shopping. Obiectivul final al campaniei este instaurarea Zilei Shopping-ului, o zi în care shopping-ul este un „must do” şi un „must celebrate”.

Chiar dacă nu este o împătimită a shopping-ului, Valentina recunoaşte avantajele pe care această activitate le are asupra femeilor. „Adesea, pentru femei, shopping-ul reprezintă antidotul pentru stările de tristeţe, dezamăgire, nervozitate sau orice altă stare negativă”, spune Valentina.

Nu e o shoppaholica, însă, atunci cand e nevoită să facă shopping, vedeta preferă shopping-ul online. Chiar şi atunci când e vorba de mâncare. „Cu toate că eu nu sunt o shoppaholică (da, ştiu, atipic), sunt totuşi şi mai degrabă adepta shopping-ului online.
Poate şi viaţa în America m-a influenţat în direcţia asta şi recunosc că am cumpărat online până şi mâncare şi am evitat drumul prin ploaie până la supermarket. Shopping-ul online e practic, se poate face confortabil de acasă, de la birou, în principiu de oriunde poţi fi cu calculatorul în faţă sau, de ce nu, chiar doar cu smartphone-ul în faţă.
Shoppaholic sau nu, cert e că toţi facem shopping, fie din necesitate sau de plăcere”, spune vedeta.