Cele trei personalităţi sunt recunoscute pentru grija pe care o acordă stilului de viaţă sănătos, astfel că au petrecut weekendul trecut la Cannes, pentru a descoperi brandul numărul 1 în nutricosmetică din Franţa. Vedetele au îmbinat utilul cu plăcutul, aşa că s-au bucurat de atmosfera elitistă din celebrul oraş, dar au şi învăţat ce înseamnă nutricosmeticele şi cât de important este ca acestea să devină parte din viaţa noastră de zi cu zi.
Cum s-a desfăşurat întregul sejur, a povestit chiar Valentina Pelinel: „La Cannes ne-am plimbat pe frumoasa Croisette, am ascultat valurile mării pe plaja plină de oameni dornici să prindă ultimele raze de soare, am învăţat ce înseamnă nutricosmeticele Biocyte direct de la fondatorii acestora. Am învăţat cum să ne menţinem sănătatea şi frumuseţea din interior, nu doar din exterior, am aflat detalii despre importanţa acidului hialuronic, a elastinei şi colagenului pentru piele, a keratinei pentru păr, dar şi informaţii despre detoxifierea organismului, hidratare, protecţia solară şi cum să prevenim înainte să de a fi nevoiţi să tratăm”.
Valentina Pelinel: „Pentru a-mi menţine sănătatea şi frumuseţea, înlocuiesc produsele chimice cu cele naturale”
În plus topmodelul a ţinut să adauge: „Am plecat în această călătorie alături de echipa Plafar Retail, unic distribuitor al Biocyte în ţara noastră, iar în cadrul unei conferinţe, ne-a fost prezentat fiecare produs în parte. Piaţa nutricosmeticelor creşte în mod accelerat, pentru că din ce în ce mai multe persoane sunt preocupate de sănătate, prevenţie şi frumuseţe, astfel că înlocuiesc produsele cu ingrediente chimice cu cele naturale”.
Foto: PR
Malvina Cservenschi, una dintre vedetele considerate trendsetter în ţara noastră, a fost încântată să îşi petreacă vacanţa, testând produse cosmetice naturale.
Cântăreaţa Diana Matei este şi ea o împătimită a unui stil de viaţă sănătos şi îşi doreşte să fie la curent cu toate noutăţile din domeniul frumuseţii.