In plina criza financiara si cu vanzari din ce in ce mai slabe, Dacia a organizat in noiembrie 2008 o deplasare in valoare de 290.000 de euro, pentru cei mai buni dealeri, la Copacabana in Brazilia, pentru a-i "recompensa“ pentru performantele obtinute. Fiind o companie privata, Dacia are dreptul sa faca ce doreste cu banii sai, dar, in conditiile in care in ultimele doua luni uzina de la Mioveni a fost inchisa pentru mai multe zile din cauza cererii reduse iar vanzarile au scazut la jumatate, "risipa“ celor de la Dacia este greu de inteles.
Informatiile, aflate de EVZ, au fost confirmate de reprezentantii Dacia, care spun ca a fost vorba despre o recompensare a celor mai buni dealeri. Silviu Sepciu, seful serviciului de relatii cu presa, a mentionat ca "bugetul actiunii, de 290.000 euro, a fost alocat in vara lui 2007. Asupra acestui tip de actiune nu se poate reveni. Deplasarea, care a durat 7 zile, a avut loc la sfarsitul lunii noiembrie 2008. Au participat 82 de persoane. Singurul executiv de la Dacia care a participat a fost directorul comercial“.