Rezultatele unui studiu recent efectuat in Statele Unite arata ca, desi multi utilizatori care acceseaza Internetul sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru o conexiune broadband, solutia aleasa de majoritatea americanilor este dial-up.
Conform companiei Jupiter Media Metrix, 16% dintre casele americane sunt conectate la Internet prin broadband, iar aproximativ 9% dintre cei chestionati intentioneaza sa treaca la acest tip de servicii in viitorul apropiat. Alte 15.4% dintre americani s-au aratat interesati de posibilitatea trecerii de la dial-up la o conexiune mai rapida. Restul de 76% sunt fie impotriva, fie neinteresati de acest subiect.
Un alt rezultat al studiului arata ca mare parte din cei interesati in achizitionarea unui conexiuni broadband, respectiv 59%, nu este dispusa sa plateasca si pentru anumite servicii de divertisment oferite impreuna cu legatura la internet. Principala caracteristica de care americanii chestionati se simt atrasi este accesul rapid si permanent la Internet. Numai 41% ar alege broadband pentru o calitate mai buna a fisierelor A/V.
Analistul Joe Laszlo spune ca „multe servicii care vin impreuna cu oferta de broadband sunt amuzante dar nu si necesare”.