Prin campania Urşii Polari, ce se desfăşoară în perioada 1 ianuarie – 25 februarie 2013, Coca-Cola aduce în prim plan magia momentelor petrecute în familie, bucuria apropierii de cei dragi. „Pentru fiecare dintre noi, cele mai frumoase momente sunt cele petrecute în familie. Astfel, prin noua campanie transpunem emoţia acestor clipe în povestea unei familii de urşi polari care celebrează bucuria de a petrece timp cu cei dragi”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – România & Moldova.
Urşii Polari fac parte, încă din 1922, din tradiţia brandului Coca-Cola, devenind de-a lungul timpului personaje emblematice.
În România, campania beneficiază de un mix media şi cuprinde spot TV, suport digital, PR, cinema, afişaje stradale, promoţie naţională pentru consumatori, dar şi activări speciale. Atât componenta de TV, cât şi cea de cinema au o pondere însemnată în promovarea mesajului. Coca-Cola prezintă aventurile unei familii fericite de urşi polari din Regiunea Arctică prin intermediul unui spot TV animat şi al unui scurtmetraj realizat de Ridley Scott.
O activare specială se desfăşoară şi la metrou, unde pasagerii vor avea plăcuta surpriză de a urmări filmul Urşii Polari pe monitoarele din staţiile Aurel Vlaicu, Aviatorilor, Eroilor, Izvor, Obor, Piaţa Romană, Piaţa Victoriei , Pipera şi Piaţa Sudului, în perioada desfăşurării campaniei.
De asemenea, în această iarnă, Coca-Cola îşi încântă fanii cu o serie de patru mini-jocuri distractive cu simpaticii urşi polari şi cu o serie de elemente grafice despre Regiunea Arctică (www.cocacolaarcticisland.com).
Mai mult, pentru a aduce conceptul campaniei mai aproape de consumatori, Coca-Cola a dat startul unei promoţii nationale prin care fiecare din noi are şansa de a câştiga un urs mare polar de pluş, propria familie de urşi polari de pluş sau o excursie la Polul Nord. Promoţia se desfăşoară în perioada 1 ianuarie – 25 februarie şi poate fi urmărită accesând site-ul: www.cokeursipolari.ro/#/premii.