Mr. Pink este, probabil, printre cei mai greu de găsit sau cunoscuți oameni de afaceri, deși nu se ascunde. Până în prezent nu a dorit să discute cu presa, să dea detalii despre viața sa, să povestească cum și-a început afacerile care i-au umplut conturile de milioane de euro. Nici despre viața sa privată nu s-au știut prea multe detalii până când nu a întâlnit-o pe Monica Gabor.
„Nu vorbește cu presa. Nu are nevoie de publicitate„, acesta era mesajul standard pe care îl auzea oricine încerca să dea de Mr. Pink.
Milionarul era cunoscut în toată lumea datorită produselor sale, dar nimeni nu știa exact cine este. Băutura lui energizantă care îi poartă numele l-a făcut celebru și bogat. Băutura Mr. Pink a ajuns până în România, grație Monicăi Gabor, iubita omului de afaceri asiatic.
Ei i s-au alăturat multe alte vedete care au acceptat să promoveze Mr Pink cu ginseng – Lindsay Lohan, copiii lui Michael Jackson, și mulți alții.
În timp ce „rivalii” de la Red Bull au avut vânzări de 3 miliarde de dolari anul trecut, despre băutura Mr. Pink se așteaptă să ajungă la vânzări de 30 de miliarde de dolari.
Înformații prea multe despre Mr. Pink nu găsești. Bărbatul din spatele unui business este cunoscut ca fiind mână largă când vine vorba de petreceri cu fast, la care de foarte multe ori nu participa. Nici în public nu a fots fotografiat până la povestea cu Monica Gabor.
Mr. Pink, pe numele său real Poe Qui Ying Wangsuo, a acordat primul său interviu revistei Arabian Business.
După mai multe luni de telefoane și emailuri, revista a primit ok-ul din partea miliardarului.
Un tânăr în vârstă de 33 de ani, ambițios, hotărât, care a învățat de mic cum să facă bani.
„Nu sunt încântat că dau acest interviu. Nu am vrut inițial, dar echipa mea mi-a spus că doar așa ești de acord să scrii despre băutura mea. Așa că iată-mă aici. Ce vrei să afli?„, a început Mr. Pink discuția.
Wangsuo a povestit că și-a dorit ca băutura lui energizantă să fie una sănătoasă, poate că acesta este unul dintre motivele pentru care afacerea îi merge bine. Mr. Pink Ginseng se găsește peste tot – la magazine, sălile de sport, cluburi, etc.
„Am dorit să le ofer oamenilor alternativa sănătoasă, care să nu le pună viața în pericol. Vrem să avem un mare impact în piață și să vindem bine. De exemplu, în fiecare zi se vând circa 1,8 miliarde de produse Coca Cola, ceea ce înseamnă 657 de miliarde de unități anual„, mai spune asiaticul.
„Nu avem un competitor pentru categoria noastră. Ginsengul este sănătate pentru organism, oferă vitalitate, longevitate, nu degeaba regii obișnuiau să-l consume. Noi oferim o băutură de calitate„, spune afaceristul.
Poe Qui Ying Wangsuo vrea ca băutura sa să devină cunoscută pe plan mondial. Vrea să investească 500 de milioane de dolari pentru a-și promova mai bine produsul. În lume există un număr ridicat de consumatori de băuturi energizante care au vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani.
Mr. Pink are ca target să ajungă în peste 200.000 de cluburi, să atragă și elevii de liceu mai mult să consume băutura lui. Dacă totul va fi bine, după planurile sale profiturile vor fi imense anii ce vor urma.
„Când oamenii se gândesc la ginseng, vreau să se gândească la Mr. Pink deoarece Mr. Pink va deține piața mondială de ginseng. Nu există altă nouă afacere în lume decât cea a băuturilor ce poate genera 30 de miliarde de dolari an după an, dar cu băutura noastră unică, vom fi unii dintre companiile de băuturi ce vor face asta în viitor„, a mai adăugat Wangsuo.
Planurile sale de dezvoltare includ intrarea pe piețele din Asia, India, Europa, Africa și Orientul Mijlociu.
Mr. Pink Ginseng este deja pe piața din China, va fi lansat în India în septembrie, în în Orientul Mijlociu vor ajunge cât de curând – aici nu sunt acceptate băuturile alcoolice, iar pe asta mizează tânărul afacerist.
Mr. Pink a semnat deja cu Coca Cola India un contrat de distribuire exclusivă, în parteneriat cu Sequoia Capital China. Deși este un contract important, tot Estul Mijlociu va crește considerabil veniturile companiei.
„Cei din Estul Mijlociu apreciază produsele premium, sănătoase, iar odată ce vor gusta Mr. Pink ginseng și Ceaiul Sparkling vor înțelege că li se potrivește. Avem prieteni în familia regală care au testat deja produsul, îl adoră și ne întreabă mereu când îl lansăm la ei„, spune Poe Qui Ying Wangsuo.
Poe Qui Ying Wangsuo are afacerile în sânge. A început să facă abni de la 12 ani. Încă de atunci obișnuia să vândă diverse produse colegilor și prietenilor săi. El spune că familia l-a învățat cum poate reuși în afaceri. „Dacă vrei, orice se poate. Cumperi bomboane cu 6 cenți, și probabil le vinzi mai departe cu 7. Asta am făcut și eu. Nu m-am îmbăgățit, dar am învățat ideile de bază„, povestește asiaticul.
A abandonat școala pentru a se dedica afacerilor. Când colegii săi absolveau facultatea, Wangsuo era pe punctul de a deveni unul dintre cei mai bogați oameni din țara sa.
„Sfatul meu este că nu contează cât de puternic ești și ce succes ai, sau de unde ești, ce culoare ai, nu te gândi doar la tine ci împarte cu alții din jurul tău. Important este să vii și cu o idee nouă, pe care să o dezvolți, să ai o viziune clară pentru a lua deciziile potrivite și o echipă bună care să te ajute. Nu în ultimul rând este important să fii mereu sincer, recunoscător și să nu uiți să ajuți și pe alții„, a mai spus Poe Qui Ying Wangsuo.
După alte insistențe, Poe Qui Ying Wangsuo a acceptat să facă și o poză pentru coperta revistei de afaceri, înainte de a se întoarce la businessul său din Los Angeles.
Cei de la Arabian Business l-au mai întrebat dacă, acum să a ieșit în public și îl va cunoaște lumea, va participa la petrecerile sale. „Nu. Nu îmi doresc asta, așa am fost mereu. Cred că, cu cât ești mai la locul tău, cu atât ești mai fericit. Astea nu sunt pentru mine„, a încheiat Poe Qui Ying Wangsuo.