Un scenarist celebru, despre Corina Dănilă în „Numai iubirea”: „M-am speriat… pe ecran arăta mai plinuţă”
Despre întâmplările din culisele serialului a povestit scenaristul Eugen Patriche, în cartea sa,“„Două vieţi – Amintiri despre televiziune”. “Oana s-a impus ca o certitudine. Corina era angajata postului Acasă şi a insistat să joace, având rolul «fetei bune». S-a definitivat distribuţia şi rolul Corinei a suferit schimbări drastice în scenariu. Din învăţătoarea de 20 de ani neştiutoare în ale dragostei au făcut-o profă de engleză cu ceva trecut amoros! Deşi s-a achitat corect de rol şi s-a asociat la succesul imens al proiectului, Corina n-a fost niciodată mulţumită, simţindu-se eclipsată de impactul personajului Oanei”, a scris acesta.
Însă la adresa Oanei scenaristul are numai cuvinte de laudă: “Îmi amintesc de începuturi, de seriozitatea şi de maturitatea Oanei, care rezolva neaşteptat de bine scenele dificile, de respectul cu care îmi cerea «dom’ Patriche, îmi daţi voie să bag ceva texte de la mine?» şi acceptam, aşa cum îi lăsam şi pe ceilalţi. Oana a făcut rolul vieţii, a fost un atu pentru film, prestaţia ei fiind uşor ţinută în loc de interdicţia caraghioasă dată de Pepe de a nu se săruta cu alţii! După primul episod unde s-a cam giugiulit în pat cu Papi – Alexandru Papadopol -, omul a devenit deplasat de gelos (şi la ce i-a folosit?)”.
Pentru Corina Dănilă “Numai iubirea” a fost, de altfel, şi singura telenovelă în care a jucat, iar Patriche nu a fost deloc impresionat de prestaţia ei: “M-am speriat vizionând proba ei. Prezenţa sa fizică nu se potrivea deloc cu ceea ce-mi imaginam şi n-am ezitat să-mi exprim dezacordul în faţa producărilor. Necazul Corinei e că pe ecran arăta mai plinuţă decât în realitate şi nu poseda acel aer de sexualitate agresivă. Dar mie nu-mi inspira nici acel parfum de puritate şi inocenţă cu care dotasem personajul «pozitiv». Poate că sunt subiectiv, dar prestaţia ei e singura din serial care nu m-a convins, invidia profesională o împingea spre spectaculos. De fapt, a încercat să-i ţină piept Oanei la o scenă când rivalele se întâlneau în faţa biroului de arhitectură. Amândouă au ieşit din text, Corina căutând replici usturătoare, dar era pe un teren unde Oana nu poate fi bătută”, a mai scris scenaristul, citat de click.ro.