Pentru a doua oara Alpha Bank România s-ar putea afla în fața schimbarii marcii și a logo-ului, odata cu fuziunea dintre banca mama și National Bank of Greece.
Daca prima data – în mai anul trecut – a fost destul de ușor, dupa cum spun oficialii bancii, pentru ca banca era totuși la început de drum, acum – dupa ridicarea bancii la o anumita cota – ramâne de vazut care va fi strategia noii entitați și costul implicat de noua schimbare a numelui.
La începutul lunii noiembrie doua dintre cele mai mari banci grecești, prezente și pe piața româneasca, National Bank of Greece și Alpha Bank Group, au fuzionat formând o noua entitate care urmeaza, potrivit consiliilor directoare ale celor doua, sa poarte numele comercial „National Bank of Greece”.
Daca pe piața româneasca Alpha Bank a facut o campanie publicitara destul de puternica pentru a se face cunoscuta, pentru a deveni un brand, a deschis sucursale, a lansat diverse produse care îi poarta numele, toata aceasta munca se pare ca va fi luata de la început cu noi resurse.
Pe toate sucursalele pe care pâna acum statea scris Alpha Bank este posibil ca în curând sa scrie National Bank of Greece, produsele sa fie redenumite și cardurile sa fie schimbate.
Cea mai câștigata va fi în final National Bank of Greece România, sucursala din România a bancii elene, care a stat destul de retrasa de-a lungul celor câțiva ani de prezența pe piața româneasca, a avut doar o singura sucursala și nu s-a chinuit sa investeasca în rețeaua teritoriala sau în produse comerciale.
Oficialii Alpha Bank România au afirmat ca într-un viitor apropiat vor putea oferi mai multe informații cu privire la impactul fuziunii asupra pieței românești.