Un lanţ de optică din România a pornit programul Rabla la ochelari, la care s-au înscris peste 19.000 de oameni până în prezent
Sănătatea ochilor este, fără doar şi poate, unul dintre aspectele de care trebuie să ţinem cont, mai ales atunci când avem probleme oftalmologice. De asemenea, în cazul în care folosim foarte mult calculatorul său orice alt dispozitiv digital, ochelarii de protecţie pot fi extrem de folositori, aceştia prevenind riscul apariţiei altor probleme oftalmologice.
Programul “Rabla la ochelari”
Între 1 Septembrie – 31 Octombrie 2020, Lensa.ro lansează programul de reînnoire a ochelarilor de vedere, intitulat sugestiv „Rabla la ochelari”.
În cadrul acestui program, clienţii care vor preda la showroom-urile Lensa.ro orice pereche veche de ochelari, vor primi până la 500 de lei în schimbul acesteia. Suma se va oferi sub formă de reducere la achiziţia unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.
„Vedem în rândul românilor o preocupare în creştere atât pentru domeniul fashion, dar şi pentru un stil de viaţă mai sănătos. Cu toate acestea, preocuparea de a avea o vedere perfectă nu este încă la acelaşi nivel. Atât timp cât înţelegem că la birou folosim un anumit tip de încălţăminte, iar în timpul activităţilor sportive un alt tip, ar trebui să aplicăm şi aceleaşi reguli cu ochelarii – să folosim ochelari noi, performanţi şi mai ales adaptaţi activităţilor diverse. În special cei ce depind de ochelari nu ar trebui niciodată să stea fară o pereche de rezervă. Este o investiţie obligatorie, care face diferenţa”, este de părere Florin Niţă, marketing manager la Lensa.ro.
În perioada pandemiei COVID-19, prin feedbackul luat de la clienţi, echipa Lensa a ajuns la concluzia că timpul petrecut în faţa ecranelor digitale a crescut semnificativ pe anumite segmente de populaţie, iar acest lucru poate ridica riscul apariţiei unor probleme oftalmologice pe termen lung.
Potrivit unui studiu realizat de Lensa.ro anul trecut, pe un eşantion de 6.000 de respondenţi, mai mult de 70% dintre aceştia nu merg la timp la consultaţiile oftalmologice sau de determinare a dioptriilor, deşi peste 50% din români au nevoie de corecţie.
Cercetarea demarată de Lensa a pornit de la premiza că, deşi văzul este cel mai important simţ, românii nu sunt preocupaţi suficient de aspectul prevenţiei sau al corecţiei la timp.
Problemele frecvente ale purtătorilor de ochelari
Cele mai des întâlnite probleme ale purtătorilor de ochelari, pe care Lensa doreşte să le conştientizeze prin programul “Rabla la ochelari” sunt:
– ruperea neaşteptată a perechii vechi de ochelari, în condiţiile în care nu există o altă pereche de rezervă
– purtarea unor rame vechi şi deteriorate ce produc alergii, zgârieturi sau presiune excesivă pe nas şi urechi
– purtarea de ochelari cu lentile ce nu mai corespund dioptriilor actuale, ce rezultă în vedere înceţoşată sau dureri de cap şi ameţeli
– purtarea de ochelari cu lentile zgâriate sau mătuite, ce nu mai oferă acuitate vizuală optimă
– aspectul estetic – purtarea de rame ce nu se (mai) potrivesc cu stilul şi personalitatea purtătorului
Consultaţii gratuite de determinare a dioptriilor
În sprijinul programului “Rabla la ochelari”, Lensa continuă seria de consultaţii gratuite de determinare a dioptriilor.
Optometriştii Lensa au realizat anul trecut peste 10.000 de consultaţii optometrice gratuite, iar anul acesta estimează o depăşire semnificativă a acestei cifre.
Consultaţiile se pot programa online pe www.Lensa.ro şi sunt realizate în cele 6 showroom-uri Lensa din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanţa şi Craiova.
Această activitate, care continuă şi în 2020, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind acelaşi, de educare şi conştientizare.
Cum alegem corect lentilele şi ramele?
Lentilele de vedere sunt produse extrem de complexe, ce pot corecta majoritatea viciilor de refracţie. Alegerea lentilelor porneşte de la nevoia specifică a purtătorului, lucru care se întâmplă în cadrul unei discuţii individuale cu specialiştii din showroom-urile Lensa.
Astfel, lentilele se pot personaliza în funcţie de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar şi de tipul de viciu de refracţie (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanţă şi de aproape).
Cele mai populare lentile sunt cele ale mărcilor Essilor, Hoya, Polarizen şi Zeiss.
Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opţiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalităţii, pentru adaptarea la diversele tipuri de activităţi (sport, citit, condus, lucru la calculator).
Atât în showroom-ul Lensa, cât şi pe www.Lensa.ro, clienţii pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar şi dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.
Lensa.ro se aşteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro din comerţul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate şi lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro.
Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienţilor, în magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanţă specializată privind achiziţia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparaţii rame.
Lensa.ro este un brand românesc deţinut de antreprenorii Daniel Crăciun şi Florin Niţă, care după sapte ani s-a poziţionat între cei mai mari jucători pe piaţa de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.