Un brand celebru de haine si accesorii promoveaza anorexia!
Brand-ul de haine si accesorii feminine Topshop a socat cu noua
campanie, a carei imagine este fotomodelul Codie Young, un model
care poarta masura 0.
Cei de la Topshop au ales pentru site-ul oficial al brand-ului o
imagine in care Codie este atat de slaba incat haina de pe
ea pare purtata
de un schelet.
Reprezentantii celebrului magazin au fost rugati sa schimbe poza cu
tanara, deoarece aceasta promoveaza o imagine total nesanatoasa si
le impinge pe femei sa se infometeze si sa devina anorexice pentru
a urma exemplele din lumea modei.
Codie Young pentru Topshop
In cateva zile, imaginea a fost schimbata, dar
cu una in care apare tot Codie Young, de data aceasta aratand mai
bine, dar tot firava si palida.
Cei de la Topshop au declarat ca nu o vor inlocui pe Codie,
pentru ca ea este o tanara sanatoasa, care, din nefericire, a fost
fotografiata dintr-un unghi nefavorabil. Acestia au mai precizat ca
in imaginea initiala modelul poarta haine potrivite pentru masura
10, iar acestea au fost poate prea lejere pentru corpul ei.
Topshop,
care a colaborat cu Kate Moss, in 2009, este o companie de
haine din Regatul Unit, cu magazine si distributie online in peste
20 de tari (inclusiv in Romania), cele mai multe aflandu-se in
Rusia (22), Irlanda (16) si Filipine (11). Principalele colectii
ale rateiler-ului cuprind haine pentru femei si diverse accesorii
adresate acestora din urma.
Topshop face parte din Arcadia Group, care mai detine
brand-urile Burton, Dorothy Perkins si Miss Selfridge.