Ultimul „lătrat” în marketing: genți cu nume de câine

De: Marian Andrei / 04.11.2012, 10:30
Ultimul
Unele celebrități susțin eforturile de protecție a animalelor refuzând să poarte blănuri naturale, iar altele refuză să folosească materiale de proveniență animală pentru produsele pe care le creează, ca în cazul Corneliei Guest, intrată inițial în atenția publicului prin petrecerile sale din cluburi alături de celebrul plastician Andy Warhol.

După ce și-a încercat norocul în literatură și cinematografie, Cornelia Guest a ajuns să creeze o gamă de poșete din categoria „cruelty-free” (produse realizate fără a cauza suferința sau moartea vreunui om sau animal), realizate din PVC, dar care arată ca și cum ar fi din piele.

Poșetele și gențile realizate de americancă, cu aspect luxos și adecvat fiecărui anotimp, costă câteva sute de dolari, fiecare model primind numele unui prieten sau animal de companie al creatoarei. Cornelia Guest are nouă câini, un măgăruș și o broască țestoasă.