Ultima ediție a audițiilor „SuperStar România” a fost lider de audiență

24 10. 2021, 11:25

Prima etapă a show-ului „SuperStar România” a ajuns la final, iar emisiunea de sâmbătă seară a fost lider de audiență.

Sute de concurenți au venit în fața juraților de-a lungul celor șapte săptămâni și au demonstrat că sunt dispuși să muncească oricât de mult pentru visul lor. Dintre aceștia, 114 au obținut tichetul auriu și s-au calificat în etapa următoare.

Show-ul „SuperStar România” a înregistrat, sâmbătă seară, 7,6 puncte de rating și 20,7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5,5 puncte de rating și 15% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19.58 – 23.03, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 6,6 puncte de audiență și 20,3% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 5,3 puncte de rating și 16,5% share, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.

Aproape 1,3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 20.48, aproape 1,7 milioane de români se uitau la emisiune.

Show-ul „SuperStar România” continuă săptămâna viitoare, vineri și sâmbătă, cu o noua etapă a competiției.

CITEȘTE ȘI: Codin Maticiuc face parte din distribuția ultimului sezon „Vlad”, de la Pro TV

Pro TV a deschis înscrierile pentru un nou sezon „Imperiul Leilor”

„Căsătoriți pe nevăzute”, „Las Fierbinți” și „Știrile” – Pro TV, lider de audiență marți seară

Foto: Pro TV