Turismul în Bucureşti
”Acest segment de turişti caută cazare ieftină şi locaţii aflate în apropierea cluburilor şi barurilor de noapte” declară Giedre Straksaite, Deputy Manager Europa Royale Bucureşti. Acestora li se adaugă segmentul business care este şi cel mai bine reprezentat. Anul trecut, oaspeţii Europa Royale au provenit în proporţie de 80% din zona business. Restul de 20% au avut statutul de turişti. ”În ceea ce priveşte această ultimă categorie, particularitatea o constituie faptul că pentru ei Bucureştiul este mai mult un punct de tranzit. Se cazează în noaptea sosirii şi cu o noapte înainte de plecare. Pe parcursul şederii preferă să viziteze cu precădere Braşovul, Sinaia şi Branul” completează Giedre Straksaite.
Pentru 2013, hotelul Europa Royale preconizează o cifră de afaceri de 1,9 milioane de euro şi creşterea gradului mediu de ocupare la 61% de la 51% în 2012. Hotelul mizează în special pe turismul business.