Triumph THRUXTON 900

06 07. 2005, 17:12
De obicei, numele Triumph este pronuntat atunci cand cineva doreste sa impresioneze audienta prin cunostintele sale, dar putini sunt cei care stiu cu adevarat cate ceva despre marca britanica si mai ales despre actuala gama de modele. Pentru 2004, englezii propun un prototip pentru

De obicei, numele Triumph este pronuntat atunci cand cineva doreste sa impresioneze audienta prin cunostintele sale, dar putini sunt cei care stiu cu adevarat cate ceva despre marca britanica si mai ales despre actuala gama de modele.

Pentru 2004, englezii propun un prototip pentru nostalgici, inspirat de Bonneville Thruxton-ul anilor ’60. Prea mult nu au avut constructorii de muncit la noul model, pur si simplu au respectat traditia. Au luat propulsorul cu doi cilindri dispusi paralel de la Bonneville-ul actual, i-au daruit 865 cmc, alte axe cu came si carburatoare pentru mai multa putere si cuplu.

Au montat doua tobe de esapament stil megafon, au polizat exteriorul motorului pentru a amplifica aerul retro. Tot la capitolul design atemporal, putem include si decizia britanicilor de a dota modelul cu o sa, in stilul modelelor de competitie din aceiasi ani Â’60.

Daca pana aici am vorbit mai mult de joaca de-a designerii a englezilor, trebuie sa stiti ca acestia au revizuit furca fata si suspensia spate si ca au modificat geometria directiei. Au montat alt sistem de franare, care include monodisc-fata de 320 mm, actionat de o etriera cu doua pistonase, iar pe spate gasim un monodisc de 255 mm. Cei 865 cmc ai motorului racit cu aer ofera o putere maxima de 70 CP @ 7.250 rpm si un cuplu maxim de 72 Nm @ 5.750 rpm.

Triumph Thruxton 900 este cu siguranta o motocicleta care te poate scoate din anonimat, un cruiser elegant care poate fi parcat fara retineri atat la Ateneu, cat si pe marginea unui circuit.