Triumph THRUXTON 900
Pentru 2004, englezii propun un prototip pentru nostalgici, inspirat de Bonneville Thruxton-ul anilor ’60. Prea mult nu au avut constructorii de muncit la noul model, pur si simplu au respectat traditia. Au luat propulsorul cu doi cilindri dispusi paralel de la Bonneville-ul actual, i-au daruit 865 cmc, alte axe cu came si carburatoare pentru mai multa putere si cuplu.
Au montat doua tobe de esapament stil megafon, au polizat exteriorul motorului pentru a amplifica aerul retro. Tot la capitolul design atemporal, putem include si decizia britanicilor de a dota modelul cu o sa, in stilul modelelor de competitie din aceiasi ani Â’60.
Daca pana aici am vorbit mai mult de joaca de-a designerii a englezilor, trebuie sa stiti ca acestia au revizuit furca fata si suspensia spate si ca au modificat geometria directiei. Au montat alt sistem de franare, care include monodisc-fata de 320 mm, actionat de o etriera cu doua pistonase, iar pe spate gasim un monodisc de 255 mm. Cei 865 cmc ai motorului racit cu aer ofera o putere maxima de 70 CP @ 7.250 rpm si un cuplu maxim de 72 Nm @ 5.750 rpm.
Triumph Thruxton 900 este cu siguranta o motocicleta care te poate scoate din anonimat, un cruiser elegant care poate fi parcat fara retineri atat la Ateneu, cat si pe marginea unui circuit.