Trei milioane de telespectatori pentru Divertis

12 10. 2009, 00:00

Peste trei milioane de români au urmărit Divertis în minutul de
aur, 20.59, cînd PRO TV a înregistrat o audienţă de 15,4 rating şi
o cotă de piaţă de 33,1% la nivelul întregii populaţii a
României.

Pe întreg publicul din mediul urban, PRO TV a înregistrat pe timpul
celor două emisiuni marca Divertis o medie de audienţă de 9,3
rating şi 19,7 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1 (7,0
rating şi 15% cotă de piaţă). Şi pe publicul comercial, PRO TV a
fost lider detaşat de audienţă, cu o medie de 8,3 puncte de rating
şi 20,8 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1, care a avut
doar 5,6 rating şi 14,1% cotă de piaţă.


Cele două show-uri marca Divertis pot fi văzute integral online, pe
paginile lor de pe site-ul www.protv.ro.