Trailerele filmelor anului 2014, difuzate la Super Bowl
Un nou trailer al filmului „Robocop”, în regia brazilianul José Padilha, a fost difuzat ieri, la Super Bowl 2014. Super Bowl Sunday, marea finala din fotbalul american, este o adevărată sărbătoare națională în SUA, în cadrul căreia rulează reclame legendare, iar artiști de top susțin concerte.
Horoscop 2014 – Vezi ce prevăd astrele pentru zodia ta în 2014!
Pe lângă reclamele în care au apărut actori celebri, fanii au văzut trailere ale filmelor anului 2014, între care „Captain America: Winter Soldier”, „Noah”, „Transformers: Age of Extinction”, „Need for Speed”, „Muppets most wanted” și „The Amazing Spider Man 2”.
Creatorii noului film Robocop, un remake al binecunoscutei pelicule din 1987, reiau tema omului vs mașinăriei cu toate implicațiile sale etice, legale, sociale sau științifico-medicale.
Robocop
„Vom pune un om în interiorul unei mașinării”, spune Raymond Sellars (Michael Keaton) în noul „RoboCop”.
Suntem în anul 2028 în Detroit, când tânărul polițist Alex Murphy (Joel Kinnaman), dedicat luptei împotriva corupției și criminalității, ajunge victima unui atac violent cu bombă, suferind traumatisme grave. Soluția salvatoare pentru el și familia sa vine din partea lui Raymond Sellars, directorul companiei OmniCorp – lider în tehnologia robotică. El îi propune Clarei, soția lui Alex (Abbie Cornish), să-l „reconstruiască” pe acesta într-un hibrid om-robot.
Însă ceea ce reprezentanții OmniCorp tratează cu superficialitate este exact punctul slab al planului lor de a câștiga miliarde de dolari cu prototipul de polițist-robot: liberul arbitru. Doctorul Dennett Norton (Gary Oldman), care se ocupă de Alex, izbucnește la un moment dat în fața cerințelor neomenești ale celor de la OmniCorp: „Elementul uman va fi întotdeauna prezent. Compasiunea, teama, instinctul se vor interfera întotdeauna în sistem.”
Pentru noul RoboCop, aceștia au gândit două costume diferite – primul este argintiu, mai puțin agil, amintind de designul celui din filmul original, făcându-se apoi trecerea la cel negru, mai elegant și mai agresiv, care cântărește aproximativ 15 kg.
Designerul de producție Martin Whist recunoaște că s-a ocupat de toate, de la mașini la motociclete, și de la costume la arme, concepându-le astfel încât să aibă un aspect cool, futurist, dar să-și păstreze verosimilitatea. Când a creat roboții, el a lucrat îndeaproape cu echipa de efecte vizuale speciale, modificând designul la nevoie, pentru a se încadra în legile fizicii din lumea reală. Cu toate acestea, recunoaște el, „pare că orice idee am avut referitor la ce ar putea face RoboCop, este cercetată deja într-un laborator”.
Robocop poate fi văzut pe marile ecrane începând cu 7 februarie 2014.