„Emily in Paris”, serialul de televiziune produs de Darren Star, creatorul „Sex and the City”, care a avut premiera pe Netflix pe 2 octombrie 2020, a ajuns numarul 1 în topul celor mai vizionate titluri în mai puţin de o săptămână în România şi în alte ţări. Seria o are în rolul principal pe Lily Collins, în rolul personajului Emily, o americană din generaţia millennials care se mută de la Chicago la Paris pentru o slujbă în social media şi marketing.
Emily se mută pentru un an în capitala Franţei pentru a oferi o „perspectivă americană” unei firme de marketing de lux pe care compania sa o achiziţionează. Deşi nu vorbeşte franceza, aceasta îi cucereşte pe toţi, de la vecinul sexy, Gabriel (Lucas Bravo), la dădaca chineză Mindy Chen (Ashley Park) şi până la parfumieri de top şi designeri de modă. Singura persoană care nu cedează farmecelor sale este şefa ei, Sylvie (Philippine Leroy-Beaulieu), care încearcă să găsească o scuză pentru a o concedia pe Emily.
În film mai joacă Samuel Arnold, Camille Razat şi Bruno Gouery.
„Emily in Paris” este plin de ţinute fabuloase, petreceri fabuloase, privelişti fabuloase ale Parisului şi intrigi romantice.
Serialul Netflix este visul oricărui iubitor de modă. Designerul de costume al serialului este Marilyn Fitoussi, Patricia Field este consultant pe partea de costume, iar supraveghetor al costumelor este Florence Clamond.
Unele dintre hainele şi accesoriile purtate de Collins în „Emily in Paris” sunt încă disponibile pentru cumpărare online, deşi, carcasa de telefon pe care o poartă aceasta în serial – care este făcută să arate ca o cameră de film vintage, completată cu o curea pentru a purta gadgetul ca un colier – pare că i-a inspirat deja pe spectatori.
Unii utilizatori au scris pe Twitter că vizionarea „Emily în Paris” i-a determinat să caute pe Amazon o husă de telefon imprimată cu aparat de fotografiat, dar că un design similar pe care l-au găsit a fost epuizat.
Mulţi dintre criticii care au văzut deja primul sezon al serialului, încă numărul 1 dintre cele mai urmărite programe de pe Netflix, au fost, de asemenea, deranjaţi de viziunea destul de negativă asupra francezilor şi parizienilor, care în majoritatea secvenţelor sunt prezentaţi ca fiinţe extrem de infidele, care îşi înşeală partenerii din toate punctele de vedere, merg la birou după ora 10.30, iau prânzuri lungi, beau vin la orice oră şi îi resping pe cei care nu vobesc limba franceză. Aceştia au catalogat filmul ca fiind unul plin de clişee, uneori chiar “ridicol”.
Vezi trailerul filmului aici.