Cristiano Ronaldo a ajuns în fruntea listei cu vedete care pot câștiga cel mai mult pentru o postare sponsorizată pe Instagram, fotbalistul primind până la 1,6 milioane de dolari pentru a promova un produs pe social media.
Căpitanul Portugaliei, care a reușit să scadă semnificativ pe burse acțiunile Coca-Cola, sponsorul Euro 2020, doar îndepărtând sticlele de pe masă la o conferință de presă post-meci, a fost încoronat rege al influencerilor într-un top care îi include și pe luptătorul transformat în actor Dwayne Johnson și pe cântăreața Ariana Grande.
Este pentru prima dată când fotbalistul ajunge pe primul loc într-un astfel de clasament dominat de vedete americane din industria TV, film și muzică.
Suma estimată pe care ar pute-o primi Ronaldo pentru a publica o postare sponsorizată pe contul său de Instagram a urcat semnificativ de anul trecut și s-a dublat, practic, față de cât era în 2019, când a câștigat 889.000 de dolari pentru a endorsa un produs pe rețelele sociale. Cristiano Ronaldo s-a mutat de pe locul al treilea unde se afla în 2019, depășindu-i pe Dwayne Johnson și Kylie Jenner.
Fotbalistul în vârstă de 36 de ani ar putea câștiga peste 40 de milioane de dolari anual de pe Instagram, mai mult decât salariul său ca jucător la clubul din Serie A italian Juventus.
Cristiano Ronaldo este cea mai urmărită persoană de pe Instagram, cu peste 300 de milioane de fani, după ce a adăugat peste 125 de milioane de la începutul anului trecut, mai mult decât triplul celor 100 de milioane pe care le avea în 2017, când a fost făcută prima listă cu influenceri și cât câștigă din postările sponsorizate. Numărul de fani pe care îi are pe rețelele de socializare, inclusiv Facebook și Twitter este de peste 550 de milioane.
Foto: Profimedia Images
CITEȘTE ȘI: Mădălina Ghenea, alături de Cristiano Ronaldo, în reclama pentru primul parfum al jucătorului