TikTok vrea să împartă veniturile din reclame cu creatorii de conținuturi
TikTok lansează un program care va permite firmelor de publicitate să cumpere spoturi în primele patru procente din videoclipuri. Creatorii selectați vor putea în schimb să primească o parte din venituri, a anunțat compania la prezentarea NewFronts din New York.
Astfel, creatorilor cu cel puțin 100.000 de fani pe TikTok li se va permite să participe la programul publicitar TikTok Pulse. Nu este foarte clar, deocamdată, cum va arăta cota de venit.
Între timp, agenții de marketing vor putea cumpăra reclame lângă videoclipuri de top din 12 categorii, inclusiv frumusețe și modă, cooking și jocuri. Primele patru procente din videoclipuri vor fi determinate în funcție de adecvarea mărcii, implicarea spectatorilor, vizionările videoclipurilor și „semnalele de implicare a creatorilor”, a transmis compania.
Spoturile publicitare pot fi achiziționate prin intermediul platformei de gestionare a anunțurilor, iar agenții de publicitate vor primi rapoarte de audiență postcampanie, potrivit The Hollywood Reporter.
Deși detaliile oferite sunt puține, funcția de distribuire a veniturilor din reclame ar fi o premieră pentru TikTok, în ciuda faptului că este o rampă de lansare pentru o serie de creatori și tendințe de top. În prezent, creatorii pot primi unele sume de la TikTok prin fondul care le este dedicat, care se ridică la 1 miliard de dolari. Până acum, creatorii dar nu au primit alte oportunități de venituri din reclamele difuzate pe paginile For You ale utilizatorilor.
„TikTok Pulse aduce brandurile împreună cu cele mai populare tendințe și cu cele mai relevante și extrem de implicate comunități”, a spus Sandie Hawkins, șef pe marketing și publicitate TikTok în America de Nord.
CITEȘTE ȘI: TikTok devine partener oficial al Festivalului de Film de la Cannes
Foto: Profimedia Images