Platforma TikTok anunță atingerea pragului de 1 miliard de utilizatori la nivel global, în condițiile în care iar platforma de socializare online a devenit acasă pentru o comunitate extrem de diversă de familii, afaceri mici și creatori.
De la muzică, gătit, beauty, modă și artă, cauze nobile și orice altceva, multe dintre tendințe pornesc de pe TikTok, platformă care celebrează creatorii ce inspiră, artiștii care lansează albume de success, brandurile care ajută oameni să descopere produse pe care le iubesc, comunități care inspiră, potrivit unui comunicat remis Apropo de TikTok.
Platforma este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea companiei este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.
În iunie, cântărețul Ed Sheeran a semnat un contract uriaș cu aplicația, urmând să devină imaginea acesteia.
Aplicația a devenit atât de populară încât până și Netflix a lansat o funcție pe mobil, care, după modelul videoclipurilor scurte difuzate pe platforma de socializare, face posibilă vizionarea unor secvențe amuzante din conținuturile oferite de gigantul de streaming american.
CITEȘTE ȘI:ZU TV marchează șapte ani de emisie cu lansarea unui cont oficial de TikTok
Foto: TikTok