The Economist ironizeaza frunza lui Udrea

06 08. 2010, 09:58

The Economist face, astfel, referire, la asemanarea izbitoare
dintre logo-ul campaniei de promovare a turismului in Romania,
lansat la expozitia de la Shanghai, si cel al unei companii
britanice de transport.


Scandalul „frunzei nefericite”
intervine la
mai putin de o luna de la raportul Comisiei Europene, in care UE a
criticat dur reformele juridice si masurile anticoruptie din
Romania, avertizand Guvernul ca isi incalca angajamentele asumate
la aderare, in ianuarie 2007, subliniaza publicatia.

http://stirileprotv.ro/bin/player/embed.php/7wNy9Tf9Z0Qs5v0XRni8A2Ve4E2aCjhryyHy5dpqy8M=

Acest lucru poate explica reactia ministrului Elena Udrea, care
a decis sa inghete platile catre compania responsabila de crearea
logo-ului pana la rezolvarea situatiei (desi imaginea va continua
sa fie folosita pentru moment, comenteaza saptamanalul
britanic).

Va reamintim ca
noul slogan turistic al Romaniei este „Explore the
Carpathian garden”
, insa logo-ul acestuia a iscat un
adevarat „tsunami” jurnalistic, pe motiv ca ar fi copiat de pe
Internet!


Citeste mai multe detalii despre acest subiect, pe
Mediafax.ro