The Economist face, astfel, referire, la asemanarea izbitoare
dintre logo-ul campaniei de promovare a turismului in Romania,
lansat la expozitia de la Shanghai, si cel al unei companii
britanice de transport.
Scandalul „frunzei nefericite” intervine la
mai putin de o luna de la raportul Comisiei Europene, in care UE a
criticat dur reformele juridice si masurile anticoruptie din
Romania, avertizand Guvernul ca isi incalca angajamentele asumate
la aderare, in ianuarie 2007, subliniaza publicatia.
Acest lucru poate explica reactia ministrului Elena Udrea, care
a decis sa inghete platile catre compania responsabila de crearea
logo-ului pana la rezolvarea situatiei (desi imaginea va continua
sa fie folosita pentru moment, comenteaza saptamanalul
britanic).
Va reamintim ca
noul slogan turistic al Romaniei este „Explore the
Carpathian garden”, insa logo-ul acestuia a iscat un
adevarat „tsunami” jurnalistic, pe motiv ca ar fi copiat de pe
Internet!
Citeste mai multe detalii despre acest subiect, pe
Mediafax.ro