Televiziunea Diva are o nouă imagine şi un nou slogan

09 09. 2014, 09:00

“Anul acesta DIVA împlineşte patru ani în România, de-a lungul cărora televiziunea şi-a câştigat un loc de lider pe piaţa pay-TV. Am investit în această schimbare pentru a dezvolta brandul DIVA şi a-l face mai atrăgător în ochii publicului nou sau deja câştigat”, a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International. “Noua imagine a televiziunii DIVA, sloganul >, o suită de programe de top, care include seriale de succes şi documentare de calitate, contribuie la poziţionarea unică a DIVA drept televiziunea ce inspiră telespectatorii să se simtă bine, să se relaxeze şi să fie ei înşişi”, a mai adăugat acesta.

Odată cu relansarea, DIVA prezintă în premieră în România, începând din 12 octombrie, producţia americană de mare succes “Pompierii din Chicago” (“Chicago Fire”), realizată de producătorul câştigător al premiului Emmy, Dick Wolf (celebru pentru seria “Lege şi ordine”). Un serial dramatic ce pătrunde în vieţile cotidiene ale unei echipe de adevăraţi eroi – pompieri, paramedici şi echipe de salvare – ale căror alegeri fac, zi de zi, diferenţa între viaţă şi moarte.

Publicul DIVA are parte toamna aceasta şi de episoade noi, în premieră, ale serialelor “Anatomia lui Grey” (sezonul 8), “Neveste disperate” (sezonul 8), “În mintea criminalului” (sezonul 3), “Ofiţeri începători” (sezonul 5) şi altele. De asemenea, pentru a oferi o experienţă desăvârşită DIVA trece, din 24 septembrie, şi la formatul widescreen.