|
|
Din București pâna în Sofia, de la Torino la Madrid, de la Londra la Bruxelles, Știrile Pro TV au adunat povești ale românilor deveniți peste noapte europeni cu acte în regula, dar și multe puncte de rating.
„Buna seara, Romania. Buna seara, Europa”. Acestea au fost cuvintele rostite de Andreea Esca pe 1 ianuarie, în ediția speciala a Știrilor Pro TV de la ora 19:00, transmise în direct din Piața Centrala din Bruxelles. O echipa a Știrilor Pro TV formata din zece persoane a fost prezenta la Bruxelles, pregatind acest eveniment. Cameramani, tehnicieni, directori de imagine au muncit pentru a pune la punct transmisia, informeaza postul de televiziune.
Transmisia s-a realizat prin satelit, dintr-un studio special amenajat pentru aceasta ocazie, iar pregatirile pentru ca totul sa iasa perfect s-au facut cu luni înainte.
Telespectatorii au aflat de la corespondenții Știrilor Pro TV, raspândiți în toate colțurile Europei, cum au petrecut românii de pe batrânul continent marea noaptea a integrarii și ce așteptari au de la noul an. Paula Herlo a sarbatorit în strada împreuna cu românii din Madrid, Carmen Avram s-a alaturat românilor din Londra, iar George Buhnici a aflat la Torino ca maneaua este la mare cautare și în rândul italienilor.
Cu reportaje și relatari chiar din inima evenimentelor, Știrile Pro TV au fost numarul unu în topul preferințelor tuturor românilor, obținând o medie de 12,4 puncte de rating (1.330.000 de telespectatori) și o cota de piața de 27%, spre deosebire de Antena 1, care a obținut 10,6 puncte de rating. La ora 19.49, Andreea Esca și echipa Știrilor Pro TV au reușit sa aduca în fața televizoarelor peste 1.800.000 de telespectatori, înregistrând un rating de 17,1 puncte și o cota de 27,2% în rândul publicului urban-all, spre deosebire de Antena 1 care a avut în acel moment un rating de 8 puncte și o cota de 17,5%.
În prima zi a anului 2007, telespectatorii Pro TV au putut afla care au fost cele mai traznite și mai inedite petreceri de Revelion. Ediția Știrilor Pro TV de la ora 14.00, prezentata de Mihai Dedu și Andreea Liptak, a obținut un rating de 7,8 puncte și o cota de piața de 22,7% pe publicul urban-all, în timp ce Antena 1 a obținut numai 2,9 puncte în rândul aceluiași public și o cota de piața de 8,6%. Știrile Pro TV au fost lider și în rândul publicului comercial-urban, obținând o medie de 7,3 puncte de rating și o cota de piața de 22,2%, în timp ce Antena 1 a obținut 3,2 puncte de rating și o cota de 10,7%.
În ediția speciala a Știrilor Pro TV de pe 31 decembrie, de la ora 17:00, peste un milion de telespectatori au ramas alaturi de Pro TV pentru a vedea cum se pregatesc de integrare conaționalii lor aflați deja în Europa. Conform datelor furnizate de TNS-AGB International, Pro TV a înregistrat în minutul 18.51, un vârf de audiența de 9,9 puncte pe publicul urban-all și o cota de piața de 25,11%, pe locul doi aflându-se Antena 1, cu 6,1 puncte de rating și o cota de piața de 15,5%.
Știrile Pro TV de la ora 19.00 au fost și ele în topul preferințelor telespectatorilor, înregistrând în minutul de aur 19.56 un rating de 10,4 puncte (590.000 de telespectatori) în rândul publicului comercial-urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, și o cota de piața de 27,4%.
(Departamentul Life, life@mediafax.ro)
Mediafax