Noul serviciu este adresat atât clienților persoane fizice, cât și companiilor. Până la finalul lunii aprilie, peste 100.000 de clienți beneficiau deja de noul serviciu.
„Prin intermediul MagentaONE, clienții pot găsi într-un singur loc toate serviciile necesare pentru fix și mobil: One Stop Shop, un singur call center, o singură factură, o singură aplicație MyAccount (inclusiv o aplicație pe mobil). Ne numărăm printre primele țări care pun în practică expertiza și abilitățile grupului, iar acum acest lucru este confirmat prin lansarea conceptului comercial MagentaONE”, a declarat, luni, într-o conferință de presă Nikolai Beckers, CEO Telekom România.
Odată cu lansarea noului serviciu, Telekom România a inaugurat noua variantă a televiziunii interactive, IPTV.
„Noua variantă a serviciului IPTV include o arhivă TV mai mare a emisiunilor din ultimele șapte zile. Dacă un abonat nu are timp să vadă o emisiune, el o poate înregistra din noua interfață și să o vadă atunci când nu găsește ceva care să îi placă într-o anumită zi în transmisiunile live. Utilizatorul poate folosi funcțiile pauză și derulare pentru emisiunile din arhivă ca în cazul «Video la cerere». Serviciul TV Interactiv (IPTV) include și o variantă îmbunătățită a Ghidului Electronic de Programe, care oferă posibilitatea de a seta alerte pentru evenimente viitoare, de a crea liste cu canalele preferate pentru fiecare membru al familiei sau de a urmări două canale în același timp prin sistemul Picture in Picture”, a precizat Mathias Hanel, director executiv comercial segment rezidențial Telekom România.
Citeste mai mult aici!