Taximetriștii au la dispoziție trei săptămâni în care pot să-și prelungească autorizațiile
Având în vedere procedura de prelungire a autorizațiilor taxi care expiră la data de 28 februarie 2015, Primăria Municipiului București comunică următoarele: dintr-un total de 7.400 de autorizații supuse vizării în această perioadă, începând cu data de 3.11.2014, au fost depuse documentații de prelungire a circa 5.000 de autorizații. Dintre acestea, până în momentul de față, au fost prelucrate 4.700, aproximativ 2150 fiind documentații complete, iar pentru restul au fost transmise către operatori solicitări de completare a documentațiilor.
Data limită pentru depunerea cererilor de prelungire a autorizațiilor taxi, însoțite de documentația aferentă, este 28 februarie 2015. Deținătorii de autorizații taxi care doresc să își prelungească autorizația sunt rugați să depună documentația necesară până la data precizată.
Datorită faptului că 28 februarie 2015 este o zi nelucratoare, respectiv sâmbătă, ghișeul de primiri autorizații va avea program normal, de zi lucrătoare, fiind deschis până la ora 16:30 (Registratură PMB din bulevadrul Regină Elisabeta nr.42).
Facem mențiunea că, începând cu data de 02 martie 2015, va fi demarată procedura de eliberare a autorizațiilor prelungite, în conformitate cu un program ce va fi afișat pe site-ul Primăriei Municipiului București.
În vederea ridicării noii autorizații, operatorii de taxi trebuie să se prezinte cu autorizația care expiră în original și cu documentele următoare în copie și în original: talonul mașinii (ITP taxi), asigurare persoane și bagaje, agreerea mașinii.