Sun Plaza a avut vanzari de peste 3,7 milioane de euro, in patru zile
In patru zile au fost 315.000 de vizitatori in Sun Plaza, iar
un calcul simplu, raportat la incasarile de milioane de euro, arata
ca fiecare client a cheltuit in mall circa 12 euro, cel putin.
Intrarea in Sun Plaza Bucuresti
Inca de anul trecut, administratorul Sun Plaza, spunea ca pentru
ca afacerea sa fie profitabila, vanzarile totale ale
comerciantilor ar trebui sa se ridice la aproximativ 300 milioane
de euro pe an, respectiv 830.000 de euro pe zi.
Tinand cont ca numarul estimat al vizitatorilor este de pana la
70.000 pe zi, cheltuiala medie pe cap de vizitator ar trebui sa fie
de aproximativ 12 euro pentru ca investitia in centrul comercial
bucurestean, de 200 milioane de euro, sa fie rentabila. Cel putin
in cazul magazinului Flanco din Sun Plaza, care a avut cate un
client la fiecare minut, cifrele se verifica.
In primele zile de la deschidere, retailerul de electronice si
electrocasnice a avut vanzari totale de peste 870.000 de lei (in
jur de 210.000 euro), din care numai 330.000 de lei (78.000 euro)
in ziua deschiderii. In medie, fiecare dintre cei 2.650 de
cumparatori a cheltuit 335 de lei (79 de euro), potrivit bilantului
vanzarilor.
Citeste mai multe detalii despre
In patru zile, cel mai nou mall din Capitala a vandut de peste 3,7
milioane de euro, pe Gandul.