Potrivit datelor furnizate de GFK România, Ştirile PRO TV de la ora 19.00, prezentate de Andreea Esca în timpul săptămînii şi de Oana Andoni în weekend, au fost lider detaşat cu o medie de 9,3 puncte de rating şi 25,1% cotă de piaţă, fiind urmărite de peste 1 milion de telespectatori din întreg mediul urban, faţă de Antena 1 (5,3 puncte de rating şi 14,3% cotă de piaţă).
Ştirile PRO TV de dimineaţă au înregistrat şi ele un leadership de 100% atît în timpul săptămînii, cînd jurnalul începe la ora 7, cît şi în weekend, cînd ştirile încep la ora 8. Astfel, Ştirile PRO TV de dimineaţă au avut o medie de audienţă de 3,5 puncte de rating şi 27,1 procente din cota de piaţă, de trei ori mai mult decît Antena 1 (1,1 rating şi 8,1% cotă de piaţă). Ştirile PRO TV de la 13.00 au fost lider de piaţă pe publicul din mediul urban cu 2,7 puncte de rating şi 17,2% cotă de piaţă, faţă de Antena 1 (1,7 puncte de rating şi 10,8% cotă de piaţă).
Ştirile PRO TV de la 17.00 au fost lider de piaţă pe publicul din mediul urban cu o medie de audienţă de 5,9 puncte de rating şi 23,1 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1 (1,5 puncte şi 6,0% cotă de piaţă).
Ştirile nopţii de la 22.30, prezentate de Amalia Enache şi Cristian Leonte, au fost şi ele pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din Romănia, înregistrînd o medie de audienţă pe publicul din mediul urban de 3,4 puncte de rating şi 9,5 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1, care a avut doar 2,9 rating şi 8,1% cotă de piaţă.