Din societatea noastra a cam disparut autoironia si asta nu-i prea bine, pentru ca, in anumite situatii, ea este un veritabil medicament. Bunaoara, daca ai achizitionat un Rodius, lumea poate zice despre tine fie ca ai aruncat banii pe fereastra, fie ca ai ceva probleme „la mansarda”. Pentru inceput, imi voi permite sa-l citez pe unul dintre fotografii nostri: „Daca reusesti sa ajungi la masina cu ochii inchisi si sa te urci in ea, atunci este una exceptionala.” Prin urmare, intr-o societate in care nu respiri daca nu esti „trendy”, poti afisa la volanul unui Rodius o atitudine de fronda. Eu ma inscriu in cercul restrans al celor care accepta designul exterior asa cum este el, in conditiile in care masina te bucura ca habitabilitate si experienta la volan. Este spatiul in care vei descoperi o ergonomie buna si o vizibilitate a tabloului de bord si a consolei centrale pe masura – in conditiile in care te afli la aceeasi inaltime cu pasagerii din mijloacele de transport in comun. Desi esti la volanul unui monstru din punctul de vedere al dimensiunilor, vizibilitatea in spate e facilitata de oglinzile laterale, tot de mari dimensiuni. In schimb, oglinda interioara este de folos doar atata timp cat bancheta spate este rabatata.
Modelul pe care l-am testat dispunea de 7 locuri, doua fata, doua mediane si trei pe bancheta spate. Accesul la locurile din spate este relativ facil, obtinandu-se prin rabatarea fotoliilor centrale. In schimb, spatiul pentru picioare in randul al treilea e cam mic, surprinzator in conditiile in care masina are un ampatament de 3 metri.
Citeste mai mult in ProMotor