„Squid Game” devine reality show, cu un premiu uriaș
Netflix produce reality show-ul „Squid Game”, cu ceea ce se anunță a fi unul dintre cele mai mari premii din televiziunea americană.
Platforma de streaming a anunțat noul show bazat pe succesul său distopic global la Festivalul Banff World Media, marți, potrivit The Hollywood Reporter. Deși miza nu va fi pe viață și pe moarte, „Squid Game: The Challenge” va avea 456 de jucători, care vor concura într-o serie de jocuri pentru șansa de a câștiga 4,56 milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI: „Squid Game”: 8 lucruri pe care nu le știai despre celebrul serial
Netflix confirmă sezonul al doilea al seriei „Squid Game” și debutul unui nou “univers”
Netflix susține că acesta este cel mai mare premiu forfetar în numerar din istoria televiziunii americane, însă, anterior, în emisiunea „X Factor” difuzată de Fox au fost acordate contracte de înregistrare în valoare de 5 milioane de dolari. Pe de altă parte, emisiunea ar prezenta cel mai mare număr de participanți adunați vreodată într-o competiție de acest tip.
„’Squid Game’ a luat lumea cu asalt cu povestea captivantă a [regizorului Hwang Dong-hyuk, n.r.] și imaginile simbol”, a declarat Brandon Riegg, vicepreședinte Netflix pentru seriale documentare și reality show-uri. „Suntem recunoscători pentru sprijinul său, în timp ce transformăm lumea fictivă în realitate în această competiție masivă și experiment social. Fanii serialului dramă sunt pregătiți pentru o călătorie fascinantă și imprevizibilă, în timp ce cei 456 de concurenți ai noștri din lumea reală navighează în cea mai mare serie competițională din toate timpurile, plină de tensiune și răsturnări de situație, cu cel mai mare premiu în numerar la sfârșit”, a mai spus acesta.
Reality show-ul va avea 10 episoade, cu unul mai mult decât primul sezon al serialului.
Vezi teaserul mai jos:
Anunțul vine după cel oficial despre cel de-al doilea sezon al serialului „Squid Game”. Primul sezon al producției sud-coreene a fost lansat în septembrie 2021 și deține recordul pentru cel mai popular serial Netflix din toate timpurile, cu peste 1,65 miliarde de ore de vizionare în primele 28 de zile. Poziția a doua în top este ocupată de al patrulea sezon al serialului „Stranger Things”, lansat recent.
Casting pentru „Squid Game: The Challenge” este acum deschis, pe SquidGameCasting.com. Netflix caută concurenți din întreaga lume, dar aceștia trebuie să fie vorbitori de limba engleză. Dacă show-ul va avea succes, este posibil să fie produs și în alte limbi. „The Challenge” este o coproducție între Studio Lambert (The Circle) și The Garden (24 Hours in A&E), parte a ITV Studios, și va fi filmat în Marea Britanie.
CITEȘTE ȘI: „Squid Game”, cel mai discutat serial TV pe Twitter în 2021; „Black Panther”, cel mai comentat film
Foto: Profimedia Images