Spotsubir

10 04. 2006, 11:36
Inima Maggi revine pe sticla: în varianta TV și varianta geamuri. Campania merge pe principiul "lipești și caștigi". Sorin Psatta, Strategic & Research Manager Graffiti BBDO "Spotul în cauza readuce în atenție o promoție similara, rulata anul trecut cam prin

Inima Maggi revine pe sticla: în varianta TV și varianta geamuri. Campania merge pe principiul „lipești și caștigi”.

Sorin Psatta, Strategic & Research Manager Graffiti BBDO

„Spotul în cauza readuce în atenție o promoție similara, rulata anul trecut cam prin aceeași perioada, tot de catre Nestle Romania. Mecanismul promoțional este, fara îndoiala, unul inventiv, macar pentru faptul ca face publicitate gratuita produsului, și din acest motiv clientul l-a și utilizat în mai multe țari aflate în „perioada de tranziție”. La întrebarea: de ce acest mecanism funcționeaza în asemenea țari și ar fi condamnat eșecului pe piețe mature, precum cele din Europa de Vest de exemplu, aș lasa cititorul, cel puțin la fel de inteligent ca noi, sa încerce un raspuns”

Catalin Maruța

E un spot care se pare ca și-a atins ținta pentru ca am vazut în foarte multe ferestre din București inimile Maggi. Poate uneori și-a depașit scopul, am vazut inimile Maggi și pe mașini Dacia. E un spot pe care lumea l-a luat în serios.

Ana Dragu, fofograf

Campania asta i-a înnebunit pe romani și anul trecut, nu vad de ce n-ar face-o și acum. Are în spate un mecanism bine pus la punct.