Spot sub tir
Spot: Prigat – Tavanul
Agenție: Leo Burnett
Numar de difuzari: 433 difuzari
Perioada de difuzare: 15.01 2006 – 13.02.2006
Valoare rate card 894.340 Euro
Sursa Alfacont
Sucul te face mai puternic, așa ca daca te trezești seara cu podeaua sparta, sa știi ca la party-ul de jos s-a consumat o supradoza de Prigat.
Calin Crainic, Creative Director – Vitrina Advertising
Din punct de vedere al privitorului, al consumatorului de calupuri publicitare, spotul asta a însemnat pentru mine o dezamagire. Sunt subiectiv: la o zi de naștere se canta „mulți ani traiasca” și nu „cine-i nascut în ianuarie”… Nu de alta, însa cantecul continua cu lunile pana în decembrie. Nu prea cadreaza cu ideea de aniversare; jocul actorilor „subțire” în raport cu pretențiile campaniei. Pentru prima data îmi miroase a „artificial” în execuțiile campaniei Prigat.
George Vintila, PRO FM
Exagerarea creeaza șocul vizual și în același timp partea comica a întamplarii. E sarbatoritul! Deci are tot dreptul sa-și satisfaca unele curiozitați legate de cum arata apartamentul vecinului de deasupra și al celui de deasupra lui, în funcție de cantitatea consumata de invitați. O experiența dureroasa, oricum…Sper ca era bca, nu caramida.
Radu Frunda, șofer de taxi
Eu nu-l vad bine pe puștiul ala, daca aterizeaza la mine în sufragerie. Chiar daca e ziua lui.