Snoop Dogg își lansează propria gamă de hotdogi, Snoop Doggs
Rapperul american Snopp Dogg plănuiește să-și lanseze un brand de hotdogi, numit „Snoop Doggs”.
În decembrie 2021, avocații rapperului în vârstă de 50 de ani au depus o cerere la Oficiul pentru Brevete și Mărci din SUA, pentru a înregistra brandul comercial. Rapperul nu vrea să vândă doar hotdogi, ci și diferite tipuri de cârnați și alte produse. Potrivit Billboard, autorul hitului „Drop It Like It’s Hot” nu și-a lansat deocamdată compania, dar intenționează serios să facă acest lucru.
CITEȘTE ȘI: Snoop își promovează noul album, „Algorithm”, cu imagini din Bogata de Mureș
Snoop Dogg, despre o serie autobiografică: Este despre cum eram Forest Gump de culoare
Super Bowl 2022: Dr. Dre, Kendrick Lamar, Eminem, Mary J. Blige și Snoop cântă în pauză
Aceasta nu este prima afacere pe care Snoop Dogg se gândește să o aibă. În 2015, el a lansat o companie de produse din canabis numită Leafs by Snoop. Trei ani mai târziu și-a publicat propria carte de bucate, intitulată „From Crook to Cook: Platinum Recipes from Tha Boss Dogg’s Kitchen”. În 2020, el și-a lansat propria marcă de alcool, numită „Indoggo Gin”.
CITEȘTE ȘI: Snoop Dogg: Mă uit la „Urzeala tronurilor”! Motivul e chiar amuzant
Cu ce româncă a colaborat Snoop
Foto: Profimedia Images